دکتر استرنج در تریلر بین‌المللی Thor: Ragnarok حضور دارد

18 August 2017 - 14:04

یک تریلر بین‌المللی برای Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) بصورت آنلاین منتشر شده است که یک بخش از فیلم را به نمایش می‌گذارد. ظاهرا Doctor Strange (دکتر استرنج) در آن حضور دارد. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه‌ی همین خبر مشاهده کنید. با سینما گیمفا همراه باشید.

در فیلم Thor: Ragnarok از دنیای سینماتیک مارول، ثور در قسمتی دیگر از جهان بدون چکش قدرتمند خود زندانی است و خود را در یک مسابقه مقابل زمان برای بازگشت به اسگارد و متوقف کردن Ragnarok، عامل تخریب تمدن اسگارد به دست تهدید قدرتمند جدید یعنی هلای(Hela) ظالم، پیدا می‌کند. اما در ابتدا باید از یک مسابقه‌ی مرگبار که او را در برابر متحد سابق خود یعنی هالک شگفت انگیز قرار داده‌اند، جان سالم به در ببرد.

Thor: Raganrok شامل بازگشت کریس همثورث (Chris Hemsworth) بعنوان خدای صاعقه، تام هیدلستون (Tom Hiddleston) در نقش لوکی (Loki)، مارک روفالو (Mark Ruffalo) بعنوان هالک، ادریس البا (Edris Elba) در نقش هیمدال (Heimdall) و آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins) دوباره در نقش اودین (Odin) است. کیت بلانشت (Cate Blanchett) نیز در فیلم بعنوان الهه‌ی مرگ، هلا خواهد درخشید. تسا تامسون (Tessa Thompson)  درنقش والکری (Valkyrie)، جف گولد بلام (Jeff Goldblum) در نقش Grandmaster و کارل اوربان (Karl Urban) بعنوان Skurge از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

کیوین فیج (Kevin Feige) تهیه کنندگی فیلم را بر عهده دارد. تهیه کنندگان اجرایی نیز لوییس دسپوزیتو (Luis DEsposito)، برد ویندربام (Brad Winderbaum)، ویکتوریا آلونسو (Victoria Alonso)، توماس ام همل (Thomas M.Hammel) و استن لی (Stan Lee) هستند. فیلم نامه‌ نیز توسط استفانی فالسوم (Stephany Folsom)، کریگ کایل (Craig Kyle)، اریک پیرسون (Eric Pearson) و کریستوفر یاست (Christopher Yost) نوشته شده است

.

Thor: Ragnarok در سوم نوامبر سال ۲۰۱۷ به روی پرده‌ی سینما می‌رود.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.