ظاهراً الویس پرسلی در فیلم Blade Runner 2049 حضور دارد

18 August 2017 - 20:00

کمتر از یک سال و نیم دیگر به سال ۲۰۱۹ میلادی زمان باقی مانده است، سالی که وقایع فیلم کلاسیک و علمی تخیلی Blade Runner «بلید رانر»، محصول سال ۱۹۸۲ به کارگردانی ریدلی اسکات (Ridley Scott)، در آن به وقوع می‌پیوندد. اگرچه محتوای نمایش داده شده در این فیلم شباهتی به واقعیت امروز ندارد، اما اینطور که پیداست، برخی از سمبل‌های پاپ در جهان خلق شده این سری که تا مدتی دیگر دنباله آن به روی پرده می‌رود، حضور دارند. اینطور که به نظر می‌رسد، الویس پرسلی (Elvis Presley) مشهور در فیلم Blade Runner 2049 «بلید رانر ۲۰۴۹» حضور خواهد داشت. جوئل وینشانکر (Joel Weinshanker)، سرمایه‌گذار بنیاد Elvis Presley Enterprises و مدیرعامل Graceland Holdings و Graceland Archives این خبر را تائید کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

وینشانکر ضمن تائید حضور پرسلی در فیلم «بلید رانر ۲۰۴۹» ابراز داشت:

شما الویس را به مدت سه ثانیه در تریلر [این فیلم] می‌بینید، اما [حضور] او [در این فیلم] بیشتر از این [زمان] طول خواهد کشید.

امروز، سالگرد ۴۰ سالگی مرگ الویس پرسلی است. از این خواننده محبوب به عنوان پادشاه سبک ران اند رول یاد می‌شود و یکی از با استعداد‌ترین خوانندگان قرن بیستم است. اینطور که پیداست، وی به صورت دیجیتالی در فیلم «بلید رانر ۲۰۴۹» حضور دارد. در صورتی که متوجه وی در تریلر اخیر این فیلم نشده‌اید، می‌توانید پرسلی را در تصویر زیر مشاهده کنید:

به جای اینکه حضور وی در فیلم «بلید رانر ۲۰۴۹» همانند روال رایج باشد، کارگردان این فیلم تصمیم گرفته تا الویس پرسلی را به صورت هولوگرامی و در پس‌زمینه‌های یکی از سکانس‌های این فیلم به تصویر بکشد. به نظر می‌رسد که مامور کِی با بازی رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) که در حال تحقیق در یکی از لوکیشن‌های این فیلم است، پرسلی را به صورت هولوگرامی می‌بیند.

وقایع فیلم «بلید رانر ۲۰۴۹»، سه دهه پس از پایان قسمت نخست این سری جریان دارد. مامور کی در تلاش است تا با یافتن سرنخ‌هایی از رازی مخوف، انسانیت را از پایان نجات دهد و برای این منظور باید ریک دِکارد (Rick Deckard) با بازی هریسون فورد (Harrison Ford) را که مدت‌هاست در جایی نامشخص پنهان شده است، بیابد. از جمله بازیگران این دنباله می‌توان از جرد لتو (Jared Leto)، رابین رایت (Robin Wright)، دیوید باتیستا (Dave Buatista)، آنا دِ آرماس (Ana de Armas)، مکینزی دیویس (Mackenzie Davis)، سیلویا هوکس (Sylvia Hoeks)، بارکاد ابدی (Barkad Abdi)، دیوید دستمالچیان (David Dastmalchian) و ادوارد جیمز آلموس (Edward James Olmos) یاد کرد.

فیلم مورد انتظار «بلید رانر ۲۰۴۹» از تاریخ جمعه ۱۴ مهر ماه (۶ اکتبر ۲۰۱۷) به روی پرده‌های سینماها خواهد آمد.

منبع : CinemaBlend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.