استن لی، چادویک بوزمن، ستاره فیلم Black Panther را ستود

18 August 2017 - 22:00

به تازگی استن لی (Stan Lee) مرد افسانه‌ای کامیک‌بوک‌ها به ستایش فیلم زنده Black Panther «پلنگ سیاه» و بازیگرش پرداخته است. چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) شخصیت پلنگ سیاه را نخستین بار در سال ۲۰۱۶ میلادی و در فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» به تصویر کشید و هنرنمایی زیبای او و استقبال طرفداران از این ابرقهرمان، استودیوی «مارول» را مجاب کرد تا فیلم مستقل این شخصیت را بسازد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

علاوه بر بوزمن، مایکل بی. جردن (Michael B. Jordan) در نقش اریک کیلمونگر (Erik Killmonger)، لوپیتا نیانگ (Lupita Nyong) در نقش ناکیا (Nakia)، دانای گوریا (Danai Gurira) در نقش اوکویه (Okoye) و فارست ویتاکر (Forest Whitaker) در نقش زوری (Zuri) در فیلم «پلنگ سیاه» حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دو شخصیت دیگر از جهان سینمائی مارول یعنی اِوِرِت راس (Everett Ross) با بازی مارتین فریمن (Martin Freeman) و اولیسیس کلائو (Ulysses Klaue) با هنرنمایی اندی سرکیس (Andy Serkis) نیز در این فیلم حضور دارند.

اینطور که پیداست، تنها طرفداران از بازی بوزمن در نقش پلنگ سیاه راضی نیستند و استن لی افسانه‌ای نیز به ستایش وی می‌پردازد. لی با انتشار تصویری از خودش در کنار بوزمن در حساب کاربری‌اش در توییتر، بوزمن را به خاطر توانایی‌اش در به تصویر کشیدن این ابرقهرمان ستود. تصویر مورد بحث را از زیر می‌توانید مشاهده کنید:

با توجه به سن بالای استن لی، بیشتر مردم باور دارند که وی بازنشسته شده است اما بر خلاف نظر عموم، لی یکی از فعالان حال حاضر کامیک‌بوک‌ها و فیلم‌های ابرقهرمانانه است. بی‌شک ستایش لی از بوزمن به خاطر ایفای نقش پلنگ سیاه قابل توجه است چراکه لی به همراه جک کربی (Jack Kirby) این ابرقهرمان سیاه پوست را خلق کرده و به کامیک‌بوک‌های مارول آورده است.

اکران گسترده فیلم مورد انتظار «پلنگ سیاه» از روز جمعه ۲۷ بهمن ماه سال جاری (۱۶ فوریه ۲۰۱۸ میلادی) آغاز خواهد شد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.