جنکینز با تقبل کارگردانی فیلم Wonder Woman 2 به پردرآمد‌ترین کارگردان زن تبدیل خواهد شد

18 August 2017 - 23:23

پتی جنکینز (Patty Jenkins) در حال بررسی شرایط قرارداد، برای تقبل کارگردانی فیلم Wonder Woman 2 است، و قریب‌ به یقین با استودیو (برادران وارنر) به توافق خواهد رسید و امضای این قرارداد او را به گران‌ترین کارگردان زن هالیوود تبدیل خواهد کرد. استودیو برادران وارنر از ابتدای سال گذشته با ساخت فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice (با تهیه‌کنندگی زک اسنایدر) به گسترش دنیای DC پرداخت. درحالی که دو شخصیت سوپرمن (هنری کاویل) و بتمن (بن افلک) از قهرمانان اصلی و سردمدار دنیای DC بودند، فیلم Wonder Woman ساخته شد و توانست طرفداران بسیاری را به خود جلب کند و ستاره این نمایش به جمع چهره‌های برجسته فیلم‌های ساخته شده، اسنایدر بپیوندد. فیلم Batman V Superman توسط دیوید آیر (David Ayer) کارگردانی شده بود، اما فیلم Wonder Woman توسط پتی جنکینز کارگردانی شد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

قبل از ساخت فیلم Wonder Woman دنیای DC با ساخت هر فیلم با نقد‌های منفی زیادی روبه‌رو می‌شد و در این بین نیز تعداد محدودی از افراد فیلم‌های اسنایدر و آیر را دوست داشتند. فیلم Wonder Woman اولین پیروزی بی چون و چرا دنیای DC در این مدت بود و توانست نقد‌های بسیار مثبتی را هم از منتقدان و هم از دوستداران سینما دریافت کند و فروش خوبی را در باکس‌آفیس تجربه کند و با فروش بیش‌از ۸۰۰ ملیون دلار به بزرگ‌ترین فیلم تابستون امسال (۲۰۱۷) در باکس‌آفیس تبدیل شود. می‌دانیم که استودیو برادران وارنر اعلام رسمی کرده است که دنباله فیلم Wonder Woman را خواهد ساخت و در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ این فیلم را عرضه خواهد کرد. در‌حال حاظر استودیو مشغول مذاکرات نهایی برای تعیین کارگردان این فیلم است.

طبق گزارش Deadline جنکینز در حال مذاکرات‌ نهایی برای بستن قرار داد برای کارگردانی فیلم Wonder Woman 2 است که اگر این قرار داد بسته شود هزینه‌ای که به او می‌دهند بیش‌تر از پولی است که برای کارگردانی فیلم Wonder Woman دریافت کرده است، و بستن این قرار داد او را به گران‌ترین کارگردان زن هالیوود تبدیل خواهد کرد.

بسیاری تعجب کرده بودند که چرا استودیو برادران وارنر زمانی که ساخت دنباله فیلم Wonder Woman را در کامیک‌کان امسال که در اوایل تابستان امسال برگزار شده بود، تایید کرد، جنکینز را از همان ابتدا به عنوان کارگردان این فیلم انتخاب نکرد، همچنین بسیاری انتظار داشتند بعد از موفقیت فیلم اول خود جنکینز اقدام به عمل کند و درخواست کارگردانی این فیلم را دهد. اکنون ما می‌دانیم که هنوز قرار‌دادی امضا نشده است و او در حال مذاکره برای دریافت هزینه‌ای گزاف‌تر است.

اگر‌چه معلوم نیست که آیا گدوت هم برای بازی در فیلم Wonder Woman 2 مشابه کارگردان فیلم به مذاکره‌‌ای دوباره پرداخته است یا خیر، زیرا او طبق قرا‌ر‌داد اولیه‌اش با استودیو برادران وارنر، می‌بایست در نقش دایانا (Diana) و در فیلم‌های Batman V Superman و Wonder Woman به علاوه‌ی فیلم Justice League که هنوز اکران نشده است، بازی کند. اگر گدوت هنوز به مذاکره‌ای دوباره با استودیو درباره‌ی بازی در این فیلم نپرداخته است، به‌نظر می‌رسد که قبل از شروع فیلم‌برداری اقدام به این کار کند. این نکته نیز ذکر شود که گدوت تنها بازیگری‌ است که تا الان حضورش در Wonder Woman 2 قطعی شده است.

جانز (Geoff Johns) از قبل اعلام کرده بود که شروع به نوشتن فیلم‌نامه قسمت دوم فیلم Wonder Woman کرده و قرار است که این فیلم اواخر سال ۲۰۱۹ عرضه شود، به‌نظر می‌رسد که ساخت فیلم از اوایل سال آینده آغاز شود و استودیو سازنده هم در حال حاظر مشغول مذاکره با جنکینز برای کارگردانی این فیلم است که بنظر می‌رسد دیگر قطعی شده و فقط تایید رسمی آن مانده است. استودیو برادران وارنر، جانز و جنکینز می‌توانند با همکاری یک‌دیگر یکی از بهترین‌های دنیای DC را بسازند.

منبع:Screenrant

 

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.