شخصیت راگمن در فصل ششم سریال Arrow بازمی‌گردد

19 August 2017 - 14:26

پس از یک غیبت طولانی مدت، شخصیت راگمن (Ragman) قرار است تا در فصل ششم سریال Arrow «ارو» بازگردد. پس از چند فصلی که این سریال با مشکلات متعددی روبه‌رو شد، سریال Arrow در طی سال گذشته توانسته است تا دوباره شکل بگیرد؛ در این راستا، روایت‌های این سریال تغییر کرده است و شخصیت الیور (Oliver) نیز، دوباره برای فصل جدید، مجهز شده است. نتایج این تغییرات نشان داد که الیور اکنون تمایل کمتری به فعالیت کردن تنها و تک‌نفری دارد، و نیازمند دستیار است. بخشی از این تغییرات، این است که یک تیم جدید، اطراف الیور تشکیل شد و به نظر می‌رسد که خیلی از دستیاران و هم‌تیمی‌های او، در فصل‌های قبلی این سریال غیبت داشتند و امسال در فصل ششم این سریال، قرار است تا بازگردند.

با وجود اتفاقاتی که در فصل پنجم این سریال، در لیان یو (Lian Yu) رخ داد، می‌دانیم که شخصیت‌های سریال Arrow، علاقه دارند تا قناری سیاه جدید (Black Canary)، همراه با سیرن سیاه (Black Siren)، بازگردند. با این حال، آن‌ها تنها نیستند. پس از آن‌که شخصیت آرتمیس (Artemis)، تبدیل به یک خائن شد، آقای تریفیک (Mr. Terrific)، سگ وحشی (Wild Dog)، و راگمن، همه ثابت ماندند و مرتکب خیانت نشدند. با این حال، روری (Rory) پس از آن‌که زادگاهش طی اتفاقاتی کاملا نابود شد، خودش را دوباره پیدا کرده است. اگرچه که او نقطه‌ی روشن قابل توجهی برای این نمایش است، ولی توانایی‌های عرفانی او در فصل چهارم، بیشتر از فصل پنجم احساس می‌شد. به هر حال، او یک قهرمان قدرتمند است و تیم ارو ممکن است تا در هر لحظه‌ای به کمک او احتیاج داشته باشند. درحال حاضر نیز این‌گونه به نظر می‌رسد که این تیم در فصل ششم قرار است تا همکاری راگمن را دریافت کنند.

یکی از طرفداران این سریال، از مارک گوگنهایم (Marc Guggenheim) پرسید که، آیا جو دینیکل (Joe Dinicol)، در فصل ششم سریال ارو، در نقش راگمن، باز خواهد گشت یا خیر؟ پس از جواب مثبت مارک گوگنهایم، به‌نظر می‌رسد که تماشاگران این سریال، قرار نیست تا به مدت زیادی صبر کنند تا شاهد بازگشت این قهرمان باشند.

قسمت‌های اول فصل ششم این سریال، بیشتر بر روی اتفاقاتی تمرکز می‎کند، که در لیان یو رخ داد، و نتایج آن‌ها را بررسی می‌کند. این احتمال نیز وجود دارد که در این فصل، الیور و تیم‌اش با افراد زیادی برخورد کنند، صرف نظر از افرادی که در آخر فصل پنجم زنده ماندند یا مردند. ریچارد دراگون (Richard Dragon) نیز در فصل ششم این سریال، به عنوان شخصیت شرور اصلی، از سایه‌ها بیرون می‌آید و در مقابل تیم ارو، می‌ایستد. سریال Arrow ثابت کرده است که همیشه با حضور یک تبه‌کار، کیفیت بهتری از خودش نشان می‌دهد؛ پس حضور ریچارد دراگون می‌تواند به رشد مداوم و پیوسته این سریال کمک کند.

با وجود این‌که تیم ارو تغییر کرده است و یک تبه‌کار جدید نیز در شهر استار (Star City) دردسر ساز شده است، هیچ جای تعجبی وجود ندارد که راگمن در فصل جدید بازگردد. ممکن است الیور در شرایط بهتری نسبت به قبل حضور داشته باشد، ولی تیم او مطمئنا امسال باید خودشان را نیز محاکمه کنند. به همین ترتیب، با توجه به این‌که روری در فصل جدید حضور دارد، پس می‌شود پی برد که ارو قرار است تا با تهدیدات جدیدی، در فصل جدید مواجه شود.

ممکن است راگمن تنها کسی نباشد که بازمی‌گردد. جان بارومان (John Barrowman) نیز اعلام کرده است که او دعوت شده است، تا در آینده، در نقش مالکوم مرلین (Malcolm Merlyn) حضور داشته باشد. هم‌چنین، با توجه به اخبار منتشر شده، که نشان می‌دهد، شخصیت دث استروک (Deathstroke) نیز قرار است تا فیلم مخصوص به خودش را داشته باشد، پس او نیز عامل مهمی در فصل ششم این سریال خواهد بود. با توجه به این‌که، کمتر از دو ماه دیگر به انتشار فصل ششم این سریال مانده است، تا زمانی که قسمت بعدی سریال Arrow، آشکار شود، زمان زیادی باقی نمانده است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.