سریال فرعی Game of Thrones، برای طرفداران «آشنا» خواهد بود

19 August 2017 - 22:00

اینطور که پیداست، حداقل یکی از سریال‌های فرعی Game of Thrones برای علاقه‌مندان این مجموعه «آشنا» خواهد بود. این روزها فصل هفتم این سریال بر روی آنتن می‌رود و با حساب فصل هشتم و پایانی که فقط در شش قسمت پخش خواهد شد، تنها هشت قسمت دیگر به پایان این سریال محبوب و بسیار موفق مانده است. گرچه با اتمام این سریال خط داستانی بسیاری از شخصیت‌های حاضر در آن به پایان خواهد رسید، اما داستان‌های سرزمین وستروس پایانی نخواهد داشت. شبکه HBO پیش از این اعلام کرده بود که تصمیم به تولید سریال‌هایی فرعی بر اساس این جهان فانتزی دارد که البته به این زودی‌ها شاهد آن‌ها نخواهیم بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

در حال حاضر چهار سریال فرعی بر اساس مجموعه Game of Thrones توسط شبکه HBO در دست توسعه قرار دارد. با این حال، احتمال ساخت و پخش هر چهار سریال فرعی وجود ندارد و ممکن است که در نهایت یک یا دو سریال را شاهد باشیم. شایان ذکر است که هنوز زمان تولید این سریال‌های فرعی مشخص نیست و در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن باید چند سالی را به انتظار بنشینیم.

جین گلدمن (Jane Goldman) که توسعه یکی از این سریال‌های فرعی را با همکاری خالق جهان «نغمه‌ای از آتش و یخ» یعنی جرج آر.آر. مارتین (George R.R. Martin) بر عهده دارد در گفتگو با وب‌سایت IGN ابراز داشت که سریال فرعی مجموعه Game of Thrones برای طرفداران آن بسیار آشنا خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که داستان این سریال فرعی چیست اما بنابر اطلاعات موجود، این سریال پیش‌درآمدی بر سریال Game of Thrones خواهد بود و شاهد شخصیت‌های حاضر در این سریال در آن نخواهیم بود اما به گفته گلدمن، طرفداران پیش‌زمینه‌هایی از خط داستانی آن خواهند داشت. وی در این زمینه اظهار داشت:

من فکر می‌کنم که به عنوان یکی از خواننده‌های کتاب‌های [این مجموعه] یا کسی که سریال را تماشا کرده است، در صورت دیدن این [سریال فرعی] با خود بگوئید: «اوه، این! درسته.» این به عنوان رویدادی در گذشته قابل شناسایی و آشنا خواهد بود.

کتاب‌های مارتین و جهان Game of Thrones از نظر تاریخ و جزئیات بسیار غنی هستند. سرگذشت نبرد وایت‌واکرها و فرزندان جنگل، تاریخ پادشاهان، ملکه‌ها و حکمرانان گذشته این جهان می‌تواند دست‌مایه روایت داستانی جذاب و پرتنش باشد که بی‌شک بی‌شباهت به سریال Game of Thrones نخواهد بود.

گلدمن قول داده است که عناصر فراطبیعی فراوانی را در سریال فرعی‌اش شاهد باشیم چراکه این عناصر از جمله موارد کلیدی جهان خلق شده توسط مارتین هستند.

قسمت ششم این سریال با نام «آنسوی دیوار» روز یکشنبه ۲۹ مرداد ماه به روی آنتن خواهد رفت.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.