فیلم Godzilla vs. Kong یک فیلم جدال هیولایی بزرگ است

20 August 2017 - 11:26

تنها چند ماه از زمانی می‌گذرد که آدام وینگارد (Adam Wingard)، انتخاب شد تا فیلم حماسی Godzilla vs. Kong «گودزیلا بر علیه کونگ»، که یک فیلم از سری فیلم‌های مانسترورس (MonsterVerse) است، را بسازد. با این حال، فیلم‌ساز این فیلم درحال حاضر، درباره صحنه‌های ویرانگری صحبت می‌کند که انتظار می‌رود تا ما در سال ۲۰۲۰ شاهد آن‌ها باشیم؛ هم‌چنین او برخی نکات را ذکر کرد، که نشان می‌دهد هیولاهای داخل این فیلم قرار نیست فقط کایجو (Kaiju)، یعنی هیولای فیلم‌های گودزیلا، باشند که در این داستان فقط مشت بزند و خراب‌کاری کند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

از زمانی که فیلم Godzilla «گودزیلا» در سال ۲۰۱۴، تشکیلات مونارچ (Monarch) را به ما معرفی کرد و نسل جدید کایجو را که از فیلم‌های اصلی شرکت توهو (Toho) اقتباس شده بود را به ما نشان داد، ما درحال ساخت یک نبرد سنگین بین هیولاهایی بودیم که در دنیای سینما، چندبار بازسازی شده‌اند؛ طرفداران زیادی منتظر این نبرد بودند و وقوع آن را پیش‌بینی می‌کردند. فیلم Kong: Skull Island «کونگ: جزیره جمجمه» که امسال منتشر شد، هیولای خوبی را برای پروژه‌ی ما معرفی کرد، و هم‌چنین مفهومی از هیولاهای مربوط به آینده را معرفی کرد که قرار است تا با فیلم‌های معمولی که درباره‌ آنان ساخته می‌شود، از ظهور نزدیک آنان، خبر بدهند و آنان را وارد مبارزات کنند. این فرضیه، پس از آن‌که تبلیغات اخیر فیلم Godzilla: King of Monsters «گودزیلا: پادشاه هیولاها»، به معرفی ماترا (Mothra) و کایجو پرداخت، بیشتر تایید شد.

درحالی‌که ما تماما انتظار داریم تا در فیلم Godzilla: King of Monsters، شاهد نبرد تعداد زیادی از هیولاها باشیم، با استناد به مصاحبه‌ی وینگارد، باید انتظاری مشابه این انتظار را، از فیلم Godzilla vs. Kong نیز داشته باشیم. وینگارد طی مصاحبه‌ی اخیری که با وب‌سایت ScreenCrush داشت، اعلام کرد که بیش از دو نوع هیولا قرار است تا در این فیلم حضور داشته باشند. شما در ادامه بخشی از صحبت‌های او را می‌خوانید:

در این فیلم شما شاهد یک جدال بزرگ بین هیولاها هستید. تعداد زیادی هیولا در این فیلم وجود دارند که قرار  است تا با هم مبارزه کنند، ولی در آخر داستان من دوست دارم تا مخاطبان حالت عاطفی داشته باشند. من میخواهم که شما کاملا به صورت عاطفی به این هیولاها نگاه کنید و با آنان ارتباط برقرار کنید. فکر می‌کنم این عاملی است که این فیلم را خیلی جالب می‌کند.

برای کسانی که فکر می‌کنند فیلم گودزیلا گرت ادواردز (Gareth Edwards)، کمی در بخش‌های اکشن مربوط به کایجو، ضعیف عمل کرده بود، این اخبار ممکن است خوشایند باشد. ولی این اولین بار است که به طور قطعی، اثبات می‌شود که هیولاهای دیگری نیز به صورت مستقیم در این فیلم درگیر می‌شوند و در نبرد بین این دو شخصیت هیولای معروف، حضور دارند. آیا این ماجرا، نشان‌دهنده نوعی گروه‌بندی و تیم‌شدن بین این هیولاهاست؟ فرضیه‌ی طبیعی درباره این فیلم می‌تواند این باشد که کونگ و گودزیلا با هم یک تیم باشند، و در برابر شاه گیدورا (King Ghidorah) بایستند، ولی برای اثبات این فرضیه، باید صبر کنیم تا خود فیلم را ببینیم، و هم‌چنین وینگارد نیز اسم دیگر هیولاهای داخل فیلم را تا قبل از نمایش آن، اعلام نخواهد کرد.

با این‌که آدام وینگارد هم‌اکنون درحال ساخت فیلم Death Note «دفترچه مرگ» است، اما او به طور گسترده، یکی از گزینه‌های انتخابی قوی برای وظایف کارگردانی است و در این مصاحبه، وینگارد نشان داد که برایش مهم است تا کاری کند که مخاطبان بتوانند احساسات هیولاهای داخل فیلم را درک کنند. در حقیقت، او گفت که می‌خواهد کاری کند، تا در آخر این فیلم چشم مخاطبان پر از اشک شود، و می‌خواهد آن‌ها همانطور که با شخصیت‌های انسانی در این فیلم ارتباط برقرار میکنند، با هیولاها و مخلوقات داخل فیلم نیز ارتباط احساسی و عاطفی برقرار کنند. با توجه به این‌که فیلم Kong: Skull Island، توانست به فروش جهانی ۵۶۶ میلیون دلاری دست یابد، پس می‌شود گفت که مردم منتظرند تا نتایج این فیلم وینگارد که مملو از مبارزات سهمگین است را ببینند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.