تصاویر جدید Avengers 4 فیلم‌برداری در ژاپن را تایید می‌کند

21 August 2017 - 16:47

آخرین مجموعه عکس از فیلم The Avengers 4 (انتقام جویان ۴) از استودیو مارول، گزارش‌های قبلی مبنی بر فیلم‌برداری در ژاپن را تایید می‌کند. در حالی که فیلم برداری Avengers: Infinity War (انتقام جویان: نبرد ابدیت) چند هفته پیش به اتمام رسیده است، برادران روسو تصویر برداریهای اولیه از The Avengers 4 را آغاز کرده‌اند. این فیلم یک سال پس از Infinty War به روی پرده‌ی سینما می‌رود. و با وجود اینکه نمی‌دانیم Avengers 4 از کجای Infinity War ادامه خواهد داد، واضح است که این دو فیلم آینده‌ی انتقام جویان در مکان‌های بیشتری از دنیا نسبت به دیگر فیلم‌های دنیای سینماتیک مارول، فیلم‌برداری می شوند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

با این تفاسیر، خوب است که Infinity War را نقطه‎‌ی اوج تمام فیلم‌های دنیای سینماتیک مارول تا کنون بنامیم، چرا که این فیلم محدوده‌ی بسیار بزرگی را از ماجراجویی در سرتاسر جهان در برمی‌گیرد. اما یکی از جالب‌ترین شایعات هفته‌های گذشته، این بود که Avengers 4 در برخی صحنه‌ها در ژاپن فیلم‌برداری می‌گردد و گانگسترهای ژاپنی در آن بازی می‌کنند. این باعث شد که مردم تصور کنند در فیلم یاکوزا خواهیم دید و همچنین گزارش شد که اسکارلت یوهانسون (Scarlett Johansson) یا بیوه‌ی سیاه (Black Widow) و یک یاکوزا از مسیری در فیلم عبور می‌کنند.

اکنون AtlantaFilming تعدادی عکس از Avengers 4 منتشر کرده است که نمایی از توکیو برای صحنه‌های اولیه‌ی فیلم در آن مشاهده می‌گردد.

این عکس‌ها هنوز هم حضور شایع شده‌ی یاکوزا در فیلم و بازی بیوه‌ی سیاه با آن را تایید نمی‌کند. با این حال نکته‌ی قابل توچه این است که فیلم‌برداری Avengers 4 در توکیو انجام می‌گیرد و این احتمال را به وجود می‌آورد که یاکوزا نیز در فیلم مشاهده شود. البته این شایعه چند هفته‌ی پیش ایجاد گشت.

نکته‌ی قابل توجه این است که هیچکدام از عکس‌ها تصویری از تیم بازیگران Avengers را نشان نمی‌دهد. اما با توجه به اینکه چندین ماه از تولید Avengers 4 زمان باقی مانده است، امکان دارد که برخی اطلاعات فیلم و اعضای بازیگران و همچنین آنهایی که در ژاپن حضور دارند مشخص شود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.