کمدین افسانه‌ای، جری لوئیس درگذشت

21 August 2017 - 20:24

امروز جری لوئیس (Jerry Lewis) که یکی از ستارگان عرصه کمدی بود، درگذشت. تاثیرگذاری او در هالیوود و دنیای کمدی را نمی‌توان انکار کرد. او در اولین روز‌های کارش با دین مارتین (Dean Martin) همکاری می‌کرد، و آخرین فیلمی هم که بازی کرد The King of Comedy بود که توسط مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) کارگردانی شده است و توانست موفقیت زیادی را در باکس‌افیس از آن خود کند. می‌توان گفت که فیلم‌های او تا سال‌های زیادی منبعی برای فیلم‌سازی در عرصه کمدی است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

درگذشت او توسط Las Vegas Review Journal تایید شد. جان کاتسیلومتز (John Katsilometes)، علت مرگ او را عوامل طبیعی دانست و در لحظه مرگ او خانواده‌اش در کنارش بودند.

زندگی لوئیس و تاثیر او بر روی هالیوود آنقدر زیاد بوده که نمی‌توان در یک پست کوتاه آن را بیان کرد. فیلم The Day the Clown Died قرار بود که سال ۱۹۷۲ عرضه شود، اما به دلایلی این فیلم عرضه نشد و هیچ یک از ما نتوانستیم آن را ببینیم، این فیلم با نقش‌آفرینی لوئیس ساخته شده بود و بالاخره قرار شده است که در سال ۲۰۲۴ برای عموم عرضه شود. ما در حال حاظر لوئیس و فیلم‌هایی که بازی‌کرده است را فراموش نکرده و به خوبی آن‌ها را به یاد داریم.

منبع:Screencrush

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.