شایعه: شخصیت ماز کاناتا در فیلم Han Solo حضور خواهد داشت

22 August 2017 - 10:00

شواهد جدید، حکایت از حضور شخصیت ماز کاناتا (Maz Kanata) در فیلم Han Solo «هان سولو» دارند. این پروژه که هنوز عنوان مشخصی ندارد، فیلمی فرعی از سری محبوب Star Wars «جنگ ستارگان» محسوب می‌شود که به بررسی دلایل قاچاقچی شدن شخصیت هان سولو با بازی آلدن ارنرایک (Alden Ehrenreich) می‌پردازد و وقایع بین دو سه‌گانه اصلی و فرعی این مجموعه سینمائی را به تصویر خواهد کشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

استیل سوندرز (Steele Saunders) در جریان رویداد SDCC 2017  با مارک (Mark)، سخنگوی شرکت تولیدی «فانکو» که در زمینه ساخت اسباب‌بازی فعالیت می‌کند، مصاحبه کرده است و در جریان آن از وی درباره تولیدی‌های جدید این شرکت پرسیده است. مارک در طی این گفتگو ابراز داشت که به شدت برای فیلم «هان سولو» هیجان‌زده است و به طور چشمگیری به برخی از بازیگران این فیلم از جمله امیلیا کلارک (Emilia Clarke)، لوپیا نیونگ‌او (Lupita Nyong’o)، دونالد گلاور (Donald Glover) و وودی هارلسون (Woody Harrelson) اشاره کرده است. نکته جالب، نام بردن نیونگ‌او توسط مارک است چراکه وی در سه‌گانه جدید مجموعه «جنگ ستارگان» ایفای نقش شخصیت ماز کاناتا را بر عهده دارد. به موجب همین امر، عده‌ای بر این باورند که شخصیت ماز کاناتا در فیلم «هان سولو» نیز حضور دارد.

شخصیت ماز کاناتا در فیلم Star Wars: The Force Awakens «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» به عنوان صاحب قلعه کانتینا و مشاور ارشد شخصیت ری (Rey) معرفی شد. وی پیش از Clone Wars متولد شده است که مهر تائیدی بر زنده بودن او در تمامی فیلم‌های پیشین این مجموعه است. گرچه اطلاعات بسیار کمی از او در طول فیلم‌های اخیر این سری داده شده اما وی یکی از افرادی است که در گذشته هان سولو با وی در ارتباط بوده است و علاقه خاصی به شخصیت چِوی (Chewie) دارد.

از آنجایی که شرکت تولیدی «فانکو»، اسباب‌بازی‌های زیادی از سری «جنگ ستارگان» را تولید کرده است و خواهد کرد، اینطور پیش‌بینی می‌شود که مارک نیز به جزئیاتی از فیلم‌های آینده این مجموعه دسترسی داشته باشد و نام بردن وی از بازیگر این نقش در جریان صحبت درباره فیلم «هان سولو»، می‌تواند مهر تائیدی بر حضور وی در این نسخه فرعی تلقی گردد.

با تمامی این اوصاف، شاید مارک در نام بردن از بازیگر این نقش به عنوان یکی از هنرپیشه‌های فیلم «هان سولو»، اشتباه کرده باشد. باید تا زمان اعلام رسمی استودیوی «لوکاس فیلم» و یا اکران این فیلم، منتظر ماند و دید که آیا شخصیت ماز کاناتا در فیلم «هان سولو» حضور خواهد داشت یا خیر.

فیلم «هان سولو» با هدف اکران در روز جمعه ۴ خرداد ماه ۱۳۹۷ (۲۵ می ۲۰۱۸) در دست ساخت قرار دارد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.