تکمیل فهرست بازیگران فیلم جدید اصغر فرهادی و آغاز فیلمبرداری آن

22 August 2017 - 15:08

در حالی که در روزهای اخیر اطلاعات پراکنده‌ای در رسانه‌های اسپانیایی درباره فیلم جدید اصغر فرهادی منتشر شده بود، روابط عمومی این فیلم اعلام کرد که فرهادی از دیروز فیلمبرداری این فیلم را در اسپانیا آغاز کرده است. نام فیلم جدید کارگردان ایرانی برنده اسکار «همه می‌دانند» (Everybody Knows) است و همان‌طور که از قبل اعلام شده بود، خاویر باردم و پنه لوپه کروز بازیگران اسپانیایی و ریکاردو دارین بازیگر آرژانتینی، بازیگران اصلى آن هستند.

ادوارد فرناندز، باربارا لنی، الویرا مینگز، ایما کوئستا، روژه کاسا مایور و رامون باره آ، دیگر بازیگران «همه می‌دانند» معرفی شده‌اند.

همچنین خلاصه داستان رسمی فیلم اعلام شده است:

«کارولینا براى دیدار با خانواده‌اش از آرژانتین به زادگاهش اسپانیا بازمی‌گردد. در این سفر که پیش‌بینی می‌شد به تجدید دیدار اعضای خانواده خلاصه شود، رویدادهای غیرمنتظره‌ای به وقوع می‌پیوندد که بر روند زندگی کارولینا تاثیر می‌گذارد.»

خوزه لوییس آلکاینه هفتاد و هشت ساله، مدیر فیلمبرداری فیلم جدید فرهادی است. علاوه بر خود اصغر فرهادی، شرکت‌هاى Memento Films از فرانسه، Morena Film از اسپانیا و Luky Red از ایتالیا تهیه‌کنندگی مشترک این فیلم را بر عهده دارند.

 مدیریت هنری فیلم بر عهده کلارا نوتاری و طراح لباس نیز سونیا گرانده است. هایده صفی یاری تدوینگر و دانیل فونترودونا مدیر صدابرداری فیلم خواهند بود.

طرح ساخت فیلم «همه مى‌دانند» در اسپانیا، چهار سال پیش آغاز شد و فرهادى تحقیق و نگارش داستان  را از همان زمان شروع  کرد. با این حال ساخت فیلم «فروشنده» در ایران، روند نگارش فیلمنامه «همه می‌دانند» را موقتا متوقف کرد تا فیلمساز ایرانی پس از دریافت دومین اسکار، هشتمین فیلم سینمایی خود را در اسپانیا مقابل دوربین ببرد.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.