آنا کندریک، ابرقهرمان جدید مارول؟

19 August 2016 - 13:00

Squirrel Girl یا همان دختر سنجابی، شاید ایده مبهم و دور از ذهنی برای یک فیلم ابرقهرمانی به نظر بیاید، و همچنین این‌که این کاراکتر اساسا در بین ابرقهرمان‌های پر شمار دنیای مارول چندان شناخته‌شده هم نیست، ولی این شرایط در مورد دو مبارز با نام‌های Groot و Rocket Raccoon نیز صادق بود تا اینکه همین چند سال پیش شاهد حضور موفق آن‌ها در فیلم Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» بودیم. همچنین Ant-Man «مرد مورچه ای» نیز برای اکثر مخاطبان سینما نامی بی‌مفهوم بود تا این‌که که پل راد (Paul Rudd) و مایکل داگلاس (Michael Douglass) تابستان سال گذشته در آن ایفای نقش کردند. بهتر است بگوییم که مارول و دیزنی در تبدیل داستان‌های ناشناخته به فیلم‌های محبوب و پرفروش، به درجه استادی رسیده‌اند.

اخیرا آنا کندریک (Ana Kendrick) با اعلام این‌که می‌تواند نقش دورین گرین، معروف به دختر سنجابی را به خوبی ایفا کند، باعث افزایش توجهات به این شخصیت گمنام دنیای داستان‌های مصور شده‌است. وقتی مارول نام تجاری این عنوان را در سال ۲۰۱۴ رزرو کرد، شایعات در مورد این عنوان شروع شد و اخیر با توئیتی از طرف ادگار رایت (Edgar Wright) پیرامون حضور آنا کندریک در این فیلم، به اوج خود رسید.

اکنون با سر و صداهایی که در اینترنت در مورد انتخاب بازیگر برای این فیلم به وجود آمده‌است، به نظر می‌آید آنا کندریک طرفدارانی حتی در داخل دنیای مارول دارد. تیم کارگردانی فیلم‌های Captain America: The Winter Soldier «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» و Civil War «جنگ داخلی»، یعنی جو و آنتونی روسو ، در گفت‌وگویی با Yahoo Movies نظر خود را در مورد نقش‌آفرینی آنا کندریک به عنوان دختر سنجابی، این‌گونه بیان کردند:

انتخاب فوق العاده‌ای است و ما از طرفداران پروپا قرص او هستیم.

برادران روسو به این موضوع نیز اشاره کردند که بعید است این شخصیت در فیلم جدید آن‌ها یعنی Avengers: Infinity War «انتقام جویان: جنگ بی کران» حضور داشته‌باشد. آن‌ها این موضوع را نیز انکار نکردند که حضور شخصیت جدید می‌تواند در افتتاحیه فیلم بلاک‌باستر آن‌ها به اندازه معرفی شخصیت کاپیتان مارول تاثیرگذار باشد.

اگرچه تمام این حرف‌ها حضور آنا کندریک را به عنوان این شخصیت تایید نمی‌کند ولی این حمایت، خبر خوبی برای طرفدارن این بازیگر با استعداد، برای حضور در اولین نقش کامیک‌بوکی است. استودیوی مارول با به‌کارگیری بازیگر برنده اسکار یعنی بری لارسن (Brie Larson) به عنوان کاپیتان مارول، نشان داد که به دنبال بازیگران با استعداد برای فیلم‌های خود است.

اینطور به نظر می‌آید که برادران روسو دستشان برای ایجاد بالانس بین بازیگران فیلم جدید انتقام‌جویان به اندازه کافی پر است، و حالا که قرار است شخصیت جدید کاپیتان مارول را نیز در این فیلم معرفی کنند، مشخص است که معرفی یک شخصیت ناشناس و جدید در این بلاک‌باستر بسیار دور از ذهن به نظر می‌رسد. با وجود تمام هایپی که پیرامون این شخصیت جدید شکل گرفته، به نظر می‌آید طرفداران آن به همراه کندریک می‌توانند منتظر خبرهای خوبی از طرف کوین فیگ (Kevin Fiege) و کمپانی مارول در آینده‌ای نه‌چندان دور باشند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.