فیلمی با محوریت شخصیت جوکر توسط استودیو برادران وارنر ساخته خواهد شد

23 August 2017 - 14:23

طبق گزارش سایت Deadline استودیو برادران وارنر و کمپانی DC در حال توسعه و ساخت فیلمی هستند که شخصیت اصلی فیلم جوکر است. فیلم‌نامه نویسان این فیلم تاد فیلیپس (Todd Phillips) و اسکات سیلور (Scott Silver) هستند. کارگردانی این فیلم برعهده فیلیپس است و تهیه‌کنندگان فیلم فیلیپس و مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) هستند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم که داستان آن اختصاص به جوکر دارد، عنوانی کاملا جدید خواهد بود که هنوز استودیو برادران وارنر نامی شایسته آن پیدا نکردند، این فیلم دنیای DC را گسترش خواهد داد و داستانی کاملا جدید، با بازیگری متفاوت خواهد داشت.

بازیگران زیادی قبلا در نقش جوکر بازی کردند که شامل جک نیکلسون (Jack Nicholson) در فیلم Batman، هیث لجر (Heath Ledger) در فیلم The Dark Knight و جرد لتو (Jared Leto) در فیلم Suicide Squad می‌شود. همچنین Deadline گزارش کرده است که لتو در دنباله فیلم Suicide Squad و فیلم Gotham City Sirens (با محوریت Harley Quinn) نقش جوکر را ایفا خواهد کرد. تیم سازنده این فیلم جدید، احتمال دارد که بازیگری جوان‌تر را برای بازی در نقش جوکر مد‌نظر داشته باشند.

در گزارش Deadline همچنین این اظهار بیان شد که، داستان این فیلم، در اوایل دهه ۸۰ میلادی و در شهر Gotham اتفاق می‌افتد، اما به این معنا نیست که با فیلمی مشابه فیلم‌هایی که آن زمان توسط اسکورسیزی (همچون Taxi Driver، Raging Bull و The King Of Comedy) ساخته می‌شد، روبه‌رو باشید.

هنوز معلوم نیست که این فیلم چه زمانی اکران خواهد شد، اما فیلیپس و سیلور فیلم‌نامه را نوشته‌اند.

منبع:Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.