ساخت Guardians of the Galaxy 3 طی ده تا بیست سال آینده‌ توسط مارول انجام می‌شود

24 August 2017 - 14:54

به گفته‌ی جیمز گان (James Gunn) ساخت فیلم Guardians of the Galaxy 3 (نگهبانان کهکشان ۳) برای چند دهه‌ی آینده در دنیای سینماتیک مارول برنامه ریزی شده است. هنگامی که Avengers: Infinity War (انتقام جویان: نبرد ابدیت) در ماه می سال بعد، بر روی پرده‌ی سینما بیاید، دنیای سینماتیک مارول ده ساله می‌شود. شاید عجیب و غریب بنظر برسد از زمانی که اولین فیلم Iron Man (مرد آهنی) پخش شد، چقدر طول کشیده است. اکنون ۱۶ فیلم وجود دارد که بخشی از این جهان است (برای هشت فیلم دیگر نیز برنامه ریزی شده است) و همچنین تعداد زیادی نمایش تلویزیونی. همچنان تعداد زیادی شخصیت و داستان کامیک-بوکی وجود دارد و این نشان می‌دهد راه پیش روی آن‌ها باز است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

تا کنون، قهرمانان فیلم Guardians of the Galaxy و Guardians of the Galaxy 2 از دیگر بخش‌های دنیای سینماتیک مارول جدا بودند. اولین فیلم بوسیله‌ی تانوس (Thanos) و کالکتور (Collector) به بقیه‌ی جهان وصل شد و نبولا (Nebula) در پایان فیلم دوم قصد کشتن تانوس را داشت که به مخاطبان یادآور می‌شود این فیلم بخشی از دنیای سینماتیک مارول است، اما نگهبانان کهکشان در طی Avengers ماجراهای خودشان را داشتند و دوستانشان از زمین محافظت می‌کردند. تا زمان Infinity War، این ابر قهرمان ها گرد هم نخواهند آمد و پس از Avengers 4 فاز سوم از فیلم‌های دنیای سینماتیک مارول به پایان می‌رسد.

اگرچه در مورد فاز چهارم هنوز صحبتی به میان نیامده است، اما دنباله‌های مورد انتظار فیلم‌های Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) و Guardians of the Galaxy 2 (نگهبانان کهکشان ۲) برای فاز سوم برنامه ریزی نشده بودند. همچنین جیمز گان در صفحه‌ی فیس بوکش اعلام کرد که Guardians of the Galaxy 3 برای یک یا دو دهه‌ی آینده در دنیای سینماتیک مارول شروع به تولید می‌کند. وی گفت:

چیزی که در مورد ساخت Guardians of the Galaxy 3 می‌توانم بگویم این است که این فیلم پس از دو فیلم انتقام جویان بعدی به وقوع می‌پیوندد و برای ده تا بیست سال آینده ساخته خواهد شد. این فیلم جهان کیهانی را گشترس چشم‌گیری می‌دهد.

گشترش جهان کیهانی برای مارول مشخصا کار ساده‌ای نیست. در آن تعداد عظیمی از شخصیت‌ها، گونه‌ها و سیارات وجود دارد که هنوز در دنیای سینماتیک مارول معرفی نشده‌اند. تا کنون فیلم‌های متعددی که زندگی فراتر از زمین را نشان می‌دهد ساخته شده است، (از جمله GOTG و فیلم‌های Thor)، که بیشتر آنها به زمین نزدیک هستند. اما هنگامی که همه‌ی شخصیت‌ها با تانوس ملاقات کنند و متوجه شوند که چقدر در فضا قرار دارند، آنها هرگز نمی‌توانند در زمین بمانند.

گان وعده داد که این برنامه ریزی شامل شخصیت‌های جدید است و درواقع شخصیت‌های فعلی نگهبانان کهکشان را نخواهیم دید. در حالی که قطعا خداحافظی با این شخصیت‌های دوست داشتنی کاری سخت است. گان در دو فیلم قبلی نشان داده است که مایل به از بین بردن شخصیت‌های مشهورش است.

البته تا Guardians of the Galaxy 3 راه زیادی مانده است و ابتدا چندین فیلم دیگر را باید ببینیم. البته برای هوادران دنیای سینماتیک مارول خوب است تا بدانند برای این فیلم برنامه ریزی شده است و همچنین دستان توانای جیمز گان پشت این فیلم خواهد بود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.