شایعه: جان سینا و کوین هارت در بازساخت سریال Knight Rider حضور خواهند داشت

25 August 2017 - 14:33

اوایل این ماه دیوید هسلهاف (David Hasselhoff) اعلام کرد که او به جیمز گان (James Gunn) ایده‌ای مبنی بر ساخت سریالی داده است که در واقع بازساختی از سریالی قدیمی از شبکه NBC است که بین سال‌های ۱۹۸۲ تا ۱۹۸۸ پخش می‌شد و در آن هسلهاف در نقش Michael Knight (کسی که با مجرمان می‌جنگید) بازی می‌کرد. شبکه NBC در سال ۲۰۰۸ تلاش برای بازسازی این سریال کرد و فقط یک فصل آن را ساختند، سال گذشته نیز جاستین لین (Justin Lin) درباره‌ی اینکه سریال را با همکاری Machinima و به صورت دیجیتالی بسازند، صحبت کرد. اما آیا واقعا خبری از بازسازی این سریال هست؟ در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

سایت ScreenRant اعلام کرده است، استودیو The Weinstein Company در حال مذاکره برای ساخت دوباره این سریال به صورت کمدی است. همچنین شایعات این گونه بیان می‌کند که جان سینا (John Cena) در نقش Michael Knight (یعنی نقش اول سریال) بازی می‌کند و کوین هارت (Kevin Hart) صداپیشگی ماشین او را برعهده دارد. طبق شایعات شنیده شده استودیو Weinstein می‌خواهد سریال Knight Rider را در سبک کمدی و به کارگردانی فیل لرد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) بازسازی کند.

زمانی که درباره‌ی عرضه نسخه بلوری فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 صحبت می‌شد، هسلهاف حضور داشت و صحبت‌هایی پیرامون شایعات درباره بازساخت Knight Rider کرد که در این بین اشاره کرد اگر قرار است لرد و میلر سریالی مثل دو فیلم Knight Rider یا Baywatch بسازند، بهتر است اصلا این بازساخت انجام نشود، زیرا این دو فیلم ارزش اصلی خودشان را از دست دادند. اگر این شایعات به واقعیت تبدیل شود، انتظار نخواهد رفت که هسلهاف در آن حضور داشته باشد.

منبع:Screencrush

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.