مدیری: منظورم از رکوردشکنی، تعداد تماشاگران «ساعت پنج عصر» بود

23 August 2017 - 22:18

در حالی که قرار است مهران مدیری به زودی فاز دوم تبلیغات «ساعت پنج عصر» را با حضور در شهر شیراز آغاز کند، امروز با انتشار ویدیویی در مورد علت تاکید داشتنش بر روی رکوردشکنی این فیلم توضیحاتی را ارائه کرد. مهران مدیری همچنین از مردم درخواست می‌کند که از روی حرف دیگران درباره اولین ساخته سینمایی‌اش قضاوت نکنند و هرکس خود به تماشای ین فیلم بنشیند و سپس نظرش را اعلام کند.

با آغاز اکران فیلم سینمایی «ساعت پنج عصر»، مهران مدیری با انتشار ویدیویی تاکید کرد که با این فیلم قصد رکورد زنی در سینمای ایران را دارد. این بخش از حرف‌های مدیری بارهای در شبکه‌های اجتماعی پخش شد و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

اما مهران مدیری در رابطه با این بخش از حرف‌های خود با انتشار ویدیویی، توضیحاتی را درباره رکورد شکنی فیلم‌اش ارائه کرد و گفت:

«در سینمای ایران رکورد زدن به لحاظ مالی مصطلح شده است. اما منظور من از رکورد زدن از نظر مالی نیست، بلکه از نظر جریان سازی فیلم «ساعت پنج عصر» است. به دلیل جریانی که این فیلم ساخته است، یادداشت‌های و نقدهای خوب و بد بسیار زیادی درباره آن نوشته می شود.»

او در ادامه تاکید کرد:

««ساعت پنج عصر» جریان تازه‌ای را در سینمای کمدی آغاز کرده و این موضوع مهمی است. منظور من از رکورد، تعداد بیننده است. هر چه بیشتر آدم‌ها این فیلم را ببینند، این جریان بیشتر دیده می‌شود.»

او همچنین درپایان از مردم درخواست جالبی دارد و می‌گوید:

«برای «ساعت پنج عصر»، از روی حرف دیگران نباید قضاوت کرد و هر کس خودش باید این فیلم را ببیند و درباره آن یادداشت بنویسد یا نظر بدهد و به نظر من این موضوع مهم‌تر از جریان سازی است.»

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.