ویرا فارمیگا و جی.کی سیمونز به فیلم The Front Runner پیوستند

25 August 2017 - 22:00

فهرست کامل تیم بازیگران The Front Runner «دونده جبهه»، فیلم کمدی سیاسی جدید کارگردان فیلم‌ Up in the Air «بالا در آسمان» یعنی جیسون ریتمن (Jason Reitman) اعلام شد. هیو جکمن (Hugh Jackman) ستاره اصلی این فیلم خواهد بود که نقش گری هارت (Gary Hart)، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا در سال ۱۹۸۸ میلادی را بر عهده دارد. ویرا فارمیگا (Vera Farmiga)، جی.کی سیمونز (J.K. Simmons) و مایک جاج (Mike Judge) از جمله بازیگران شاخصی هستند که در این فیلم که به رسوایی سیاسی آن سال‌ها می‌پردازد، حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

گری هارت از رقیبان اصلی جورج اچ.دبلیو. بوش (George H.W. Bush) در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در سال ۱۹۸۸ میلادی بود که به واسطه درز رابطه مخفی‌اش با مدلی به نام دونا رایس (Donna Rice) در روزنامه‌ها، از گردونه این رقابت جای ماند و نامش تا مدت‌ها بر سر زبان‌ها بود و رسوایی سیاسی بزرگی را به بار آورد. کارگردان «دونده جبهه» آن را فیلمی کمدی سیاسی می‌داند که درباره لحظه‌ای در تاریخ کشور آمریکاست که روزنامه‌نگاری و روزنامه‌نگاری سیاسی نیز از آن تاثیر پذیرفته‌اند.

به تازگی وب‌سایت «EW» فهرست کامل بازیگران این پروژه را منتشر کرده است که شاهد نام‌های آشنایی در آن هستیم. بر اساس گزارش این وب‌سایت، ویرا فارمیگا در نقش همسر گری هارت یعنی لی هارت (Lee Hart) ظاهر خواهد شد که به رغم رسوایی شوهرش، از وی حمایت و پشتیبانی کرد. سیمونز، بازیگر مورد علاقه ریتمن نیز در نقش مدیر تبلیغات کمپین هارت یعنی بیل دیکسون (Bill Dixon) در این فیلم حضور خواهد یافت.

از جمله دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به مامودا اثی در نقش خبرنگار روزنامه واشنگتن پست اِی.جی پارکر، جاش برنر در نقش داگ ویلسون مشاور بخش سیاست خارجه هارت، کیتلین دیور در نقش آندره هارت دختر گری هارت، اسپنسر گرت در نقش روزنامه‌نگار افسانه‌ای واشنگتن پست باب وودوارد، آری گرینور در نقش آن دووری روزنامه‌نگار Post White House، توبی هاست در نقش بیلی برادروست، کوین پولاک در نقش باب مارتینیدل و استیو زیسس در نقش خبرنگار Herald اشاره کرد. بازیگران تازه‌کاری نظیر تامی دِوِی، مالی افرایم، مارک اُبرین و الکس کارپوفسکی نیز به عنوان بخشی از کمپین تبلیغاتی گری هارت در این پروژه حضور دارند.

مایک جاج، خالق سریال‌های King of the Hill و Silicon Valley نیز در نقش جیم ساویج، سردبیر روزنامه Miami Herald در فیلم «دونده جبهه» به ایفای نقش خواهد پرداخت. نقش کلیدی دونا رایس، زنی که چشم گری هارت را در یک مهمانی گرفت و بزرگترین رسوایی جنسی و سیاسی تاریخ ایالات متحده آمریکا را پدید آورد، نیز توسط سارا پکستون (Sara Paxton) ایفا خواهد شد.

هنوز تاریخ اکران مشخصی برای فیلم «دونده جبهه» که از آن به عنوان فیلمی کلاسیک در دهه ۷۰ میلادی یاد می‌شود، اعلام نشده است.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.