مدت زمان فیلم Thor: Ragnarok مشخص شد

25 August 2017 - 23:59

تایکا وایتیتی (Taika Waititi)، کارگردان فیلم Thor: Ragnarok «ثور: راگناروک»، مدت زمان پروژه جدید خود را مشخص و اعلام کرد. تا چند ماه دیگر شاهد اکران سومین و آخرین فیلم استودیوی «مارول» در سال جاری میلادی خواهیم بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

در حالی که طرفداران مشتاقانه منتظر انتشار دومین تریلر بلندمدت و همچنین نسخه اصلی فیلم هستند، «مارول» کمپین‌های تبلیغاتی این پروژه پرهزینه را به اشکال مختلفی پیش می‌برد. چندی پیش شاهد انتشار تبلیغی تلویزیونی از این فیلم بودیم که حضور شخصیت دکتر استرنج (Doctor Strange) را در آن تائید می‌کرد. کمی بعد نیز تصاویر جدیدی از «ثور: راگناروک» منتشر شده‌اند که زیبایی بصری آن را به تصویر می‌کشیدند. حال، مدت زمان نهایی این فیلم به صورت رسمی مشخص و اعلام شده است.

تایکا وایتیتی در شبکه اجتماعی توییتر، با پاسخ به پرسش یکی از کاربران که از وی در خصوص شایعات مطرح شده درباره مدت زمان فیلم «ثور: راگناروک» که گفته می‌شد ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه زمان خواهد داشت پرسیده بود، این خبر را به شکلی جالب تائید کرد. قضیه از این قرار است که پیش از این وایتیتی اظهار داشته بود که فیلم «ثور: راگناروک» حدود ۹۰ دقیقه زمان خواهد داشت. اما اطلاعات منتشر شده اخیر، حاکی از آن بودند که مدت زمان این فیلم برابر با ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه خواهد بود. حال، وایتیتی با توجه به گفته‌های پیشین خود، در پاسخ به کاربر اشاره شده در توییتر، بیان داشت که «ثور: راگناروک» حدود ۹۰ دقیقه زمان خواهد داشت و ۴۰ دقیقه نیز تیتراژ پایانی آن خواهد بود که در مجموعه همان ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه خواهد شد!

در این فیلم، بازیگرانی از جمله کریس همسورث (Chris Hemsworth) در نقش ثور، کیت بلانشت (Cate Blanchett) در نقش هلا، تام هیدلستون (Tom Hiddleston) در نقش لوکی، ادریس البا (Idris Elba) در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins) در نقش اودین، تسا تامپسون (Tessa Thompson) در نقش والکری، کارل اوربان (Karl Urban) در نقش اسکرج، مارک روفالو (Mark Ruffalo) در نقش هالک، جف گلدبلوم (Jeff Goldblum) در نقش استاد بزرگ، بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) در نقش دکتر استرنج، کلنسی براون (Clancy Brown) در نقش سورت، جیمی الکساندر (Jaimie Alexander) در نقش سیف، تایکا وایتیتی در نقش کورگ و سم نیل (Sam Neill) حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اکران گسترده فیلم مورد انتظار «ثور: راگناروک» از روز جمعه ۱۲ آبان ماه (۳ نوامبر ۲۰۱۷ میلادی) آغاز خواهد شد و به روی پرده‌های سینماها خواهد آمد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.