Avengers: Infinity War سرگرم‌ کننده‌ترین فیلم برای جاش برولین بوده است

26 August 2017 - 17:45

به عنوان یک شخصیت شرور که از آشوب و نابودی لذت می‌برد، جاش برولین (Josh Brolin) فیلم‌برداری خود را در نقش تانوس (Thanos) برای فیلم سال آینده‌ی Avengers: Infinity War (انتقام جویان: نبرد بینهایت) به اتمام رساند. در چند ماه گذشته، تقریبا هر شخصیتی که در استودیو مارول حضور پیدا کرده است، در سراسر جهان برای فیلم‌برداری سومین فیلم Avengers حضور پیدا کرده است. زمان انتشار اولین تریلر رسمی برای Infinity War خیلی هم دور نیست و شاید در زمانی که Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) اکران می‌گردد، یعنی همین پاییز منتشر شود. در سومین ماجراجویی انتقام جویان که قدرتمندترین قهرمانان دنیای سینماتیک مارول در آن حضور دارند، بدیهی است که باید حریف آن‌ها نیز یکی از قدرتمند ترین موجودات دنیای سینماتیک مارول باشد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

 به دنبال حضور مختصر برولین، یا همان تایتان دیوانه تانوس در Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) و صحنه‌های تیتراژ در هر دو فیلم Avengers، او دوباره در Infinity War باز خواهد گشت. در حالی که فیلم‌برداری آن اکنون به اتمام رسیده است، برولین و تعدادی از بازیگران به سمت بازی در Avengers 4 (انتقام جویان ۴) رفتند.

EW با برولین در مورد نقشش بعنوان تانوس در Avengers: Infinity War صحبت کرد و از او در مورد چگونگی این نقش پرسید. برولین در مورد حضورش اشاره کرد که او در طول تولید بسیار خوشحال بوده است. ولی خاطر نشان کرد:

من عاشق بازی در Avengers هستم، این شاید سرگرم کننده‌ترین کاری بود که تا بحال داشتم. من فقط یک قسمت کوچک از آن‌را دیدم، و شگفت آور بود. تکنولوژی‌های به کار رفته در آن حیرت آور است. هنگامی که آنرا در صحنه دیدم، خودم بودم، اما در واقع متفاوت با من بود! واقعا عجیب است.

همانطور که برولین بیان می‌کند، بسیاری از کارهای او در نقش تانوس، از طریق CGI به زندگی آورده می‌شود. برای این نقش برولین یک موشن_کپچر انجام داد. با انجام این کار او توانست شخصیت عظیم و قدرتمند تانوس را به زندگی بیاورد.

برولین تنها کسی نبود که هیجان زده شده بود. باتیستا (Bautista) اظهار کرد که ارتباطات شیمیایی بین رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) و کریس پرات (Chris Pratt) مورد ویژه‌ای بود. بنابراین باید به این نتیجه برسیم که برولین توانایی کامل ایفای نقش تانوس را در Infinity War دارد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.