موفقیت فیلم «زرد» در جشنواره روستوف روسیه

28 August 2017 - 18:38

پس از موفقیت فیلم «زرد» در جشنواره شانگهای، این فیلم سینمایی در آخرین حضور خود در جشنواره‌های بین المللی توانست مورد توجه داوران جشنواره Bridge of Art قرار گیرد. این فیلم سینمایی شب گذشته در این جشنواره که در شهر روستوف روسیه برگزار می‌شد، جوایز بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه را دریافت کرد.

اولین ساخته‌ سینمایی تقی‌زاده که پیش از این در جشنواره شانگهای، جایزه ویژه هیأت داوران را برای بهترین کارگردانی و جایزه بهترین نقش اول زن را دریافت کرد، در جشنواره بین‌المللی فیلم Bridge of Art روسیه هم دو جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم را دریافت کرد.

این جشنواره از ۲۳ تا ۲۸ آگوست (اول تا ششم شهریور ماه) در شهر روستوف روسیه برگزار شد و فیلم «زرد» در دومین حضور بین‌المللی خود، در بخش مسابقه این رویداد سینمایی به نمایش در می‌آید.پخش بین المللی «زرد» برعهده Iran ArtHouse Film به مدیریت مرجان علیزاده است.

بهرام رادان، ساره بیات، مهرداد صدیقیان، شهرام حقیقت دوست، بهاره کیان افشار، آناهیتا درگاهی، علیرضا استادی، امیرعلی نبویان، متین ستوده، مرتضی تقی زاده، علی صالحی، شهروز دل افکار، حسین نائینی، رضا شمس الدین، فرهاد مهدوی و حسین مهری در «زرد» به ایفای نقش می‌پردازند.

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.