اشاره کارگردان Kong: Skull Island به پروژه بعدی خود

28 August 2017 - 23:59

به تازگی جردن وت-رابرتز (Jordan Vogt-Roberts)، کارگردان فیلم Kong: Skull Island «کونگ: جزیره جمجمه»، اشاره‌هایی به پروژه جدید خود کرده که قرار است تفاوتی آشکار با فیلم قبلی‌اش داشته باشد. فیلم «کونگ: جزیره جمجمه» موفق به فروشی بالغ بر ۵۶۶ میلیون دلار در سراسر جهان شد و حافظ روند صعودی پیشرفت وت-رابرتز محسوب می‌شود. وی قرار است که اقتباس سینمائی سری بازی‌های محبوب Metal Gear Solid «متال گیر سالید» را تا مدتی دیگر مقابل دوربین ببرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

وت-رابرتز، فردی است که منصوب شده تا اقتباس سینمائی مجموعه بازی‌های «متال گیر سالید» را به روی پرده‌های سینما بیاورد و بنابر گفته‌های اخیرش، هفته آینده از پروژه جدیدش رونمایی خواهد کرد. گرچه گفته‌های وی، به طور دقیق پروژه جدیدش را مشخص نمی‌کند. وت-رابرتز با انتشار توییتی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر چنین ابراز داشت:

هفته آینده شما نخستین چیزی که من پس از فیلم «کونگ: جزیره جمجمه» آن را کارگردانی کرده‌ام، خواهید دید. من [از این بابت] هیجان‌زده‌ام. این درباره چیزهایی‌ست که من به آن علاقه دارم: بازی‌های ویدئویی، دیترویت و [سبک] علمی-تخیلی.

از آنجایی که فیلم «متال گیر سالید» هنوز مراحل اولیه توسعه خود را سپری می‌کند و تیم بازیگری آن همچنان نامشخص است، به نظر می‌رسد که پروژه جدید وت-رابرتز مربوط به بازی ویدئویی دیگری باشد. این امکان وجود دارد که پروژه جدید وت-رابرتز، نوعی پیش‌نمایش برای بازی جدید و انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۴ سونی یعنی عنوان Detroit: Become Human باشد. Detroit: Become Human درباره وجود احساسات انسانی در روبات‌هایی‌ست که از چیزی که برای آن‌ها برنامه‌ریزی شده است، فراتر می‌روند. این بازی توسط دیوید کیج (David Cage) نوشته و کارگردانی می‌شود و قرار است که سال آینده میلادی وارد بازار گردد. اینطور که پیداست، وت-رابرتز وظیفه ساخت لایواکشنی برای این بازی ویدئویی را بر عهده داشته است.

از سوی دیگر، ممکن است که پروژه جدید وت-رابرتز، پیرامون بازی‌ای از مجموعه RoboCop نیز باشد که باید تا هفته آینده منتظر ماند و دید که پروژه جدید او دقیقاً چه چیزی است.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.