شایعه شده است فاکس در حال ساخت یک ریبوت از Fantastic Four است

29 August 2017 - 12:57

در مسابقه‌ی هالیوود برای ساخت ریبوت، بازسازی و به طور کلی دادن جلوه‌هایی نو به هر یک از فرانچایزهای ابر قهرمانان، تا به حال هیچ استودیویی قادر به ورود به Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز) نبوده است. ما اکنون سه فیلم و دو جهان سینمایی برای این فرانچایز خاص داریم و هیچ کدام از آنها شخصیت‌های منحصر بفردشان را احیا نکرده اند. بنابراین هنگامی که چند ماه پیش استودیو ۲۰th Century Fox (فاکس قرن بیستم) اعلام کرد مایل به ساخت ریبوت Fantastic Four است، مردم گفتند چرا که نه. منظور این است که آن‌ها قصد دارند فیلم را بهتر کنند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

این آخر هفته، جزییات بیشتری در مورد فیلم منتشر شد که ممکن است حاوی توضیحاتی باشند. بر اساس گفته‌ی وبسایت Bleeding Cool، نویسنده‌ی تحسین شده‌ی کامیک-بوک یعنی مارک میلار (Mark Millar)، اواسط نوشتن یک کتاب برای کودکان به نام Kindergarten Heroes (قهرمانان کودکستان) بود. میلار امتیاز کتاب را به کمپانی فاکس قرن بیستم فروخت، اگرچه این کتاب هرگز به پایان نرسید. اکنون فاکس  به دنبال استفاده از این گزینه برای ریبوت Fantastic Four است. منابع Bleeding Cool ادعا می‌کنند که فاکس قصد دارد تا داستان Kindergarten Heroes را با تصویر کلی Fantastic Four ادغام کند و فیلمی بسازد که بر روی فرزندان رید ریچاردز (Reed Richards) و سوزان استورم (Susan Storm) تمرکز دارد.

بنابراین، اساسا اگر شایعه‌ها درست باشند، فاکس قصد دارد تا یک طرح داستان برای این ریبوت بسازد. پس از دهه‌ها تجربه، این یک تصمیم جالب و همچنین جسورانه برای فاکس است که در پروژه‌ی فیلم Fantastic Four وارد شود، اما اگر این استودیو از لحن کتاب کودکانه‌ی میلر خوشش می‌آید، چرا این کار را نکند؟ اگر معلوم شود که فاکس در نهایت قادر است شخصیت‌های مارول را از طریق بیرون بردن از آن دنیا از بین ببرد، پس می‌‎توان هر پایانی را برای آن توجیه کرد.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.