لباس جدید شخصیت The Wasp توسط بازیگرش منتشر شد

29 August 2017 - 15:31

ساخت فیلم Ant-Man and The Wasp همچنان در جریان است. ستاره این فیلم اوانجلین لیلی (Evangeline Lilly) عکسی در صفحه اجتماعی خود منتشر کرده که مربوط به لباس جدید کاراکتری است که او در این فیلم نقشش را برعهده دارد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

من امروز خوشحالم که در روز تولد ۱۰۰ سالگی نویسنده اصلی این مجموعه یعنی جک کربی (Jack Kirby) در نقش The Wasp قرار است بازی می‌کنم.

در فیلم Ant-Man and The Wasp ستارگانی همچون پاول رود (Paul Rudd)، اوانجلین لیلی (Evangeline Lilly)، مایکل پنا (Michael Peña) و مایکل داگلاس (Michael Douglas) که در نسخه اول فیلم‌ هم حضور داشتند همگی برای بازی در نسخه دوم برگشتند، همچنین بابی کاناواله (Bobby Cannavale)، جودی گریر (Judy Greer)، ابی رایدر فورسن (Abby Ryder Fortson)، هریس (Harris) و دیوید دستمالچیان (David Dastmalchian) همگی نقش‌های مکمل را برعهده خواهند داشت، میشل فایفر (Michelle Pfeiffer) نیز که بسیار حضورش انتظار می‌رفت در کنار لارنس فیشبرن (Laurence Fishburne)، هانا جان-کامن (Hannah John-Kamen)، والتون گوگینز (Walton Goggins) و رندل پارک (Randall Park) به لیست بازیگران اضافه شد.

بعد از رویدادی که در فیلم Captain America: Civil War اتفاق افتاد، Scott Lang به این نتیجه رسید که باید تعادلی میان زندگی قهرمانی‌اش و زندگی شخصی‌اش ایجاد کند، اما مدتی نگذشت که Hope van Dyne و Dr. Hank Pym خبر از ماموریتی جدید دادند. Scott باید لباس قهرمانیش را بار دیگر بر تن کند و برای پی بردن به رازی قدیمی در کنار The Wasp شروع به مبارزه‌ای دوباره کند.

این فیلم که ساخته استودیو مارول است توسط پیتون رید (Peyton Reed) کارگردانی می‌شود، کوین فیج (Kevin Feige) نیز تهیه کنندگی فیلم را برعهده دارد، لوییز دسپاسیتو (Louis D’Esposito)، ویکتوریا آلونسو (Victoria Alonso)، استفان بروسارد (Stephen Broussard)، چارلز نیورث (Charles Newirth) و استن لی (Stan Lee) همگی مدیریت اجرایی فیلم را عهده‌دار هستند.

فیلم Ant-Man and The Wasp در تاریخ ۶ جولای سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.