تاریخ اکران فیلم Robin Hood: Origins به تعویق افتاد

30 August 2017 - 09:00

علاقه‌مندان به داستان‌های شخصیت محبوب رابین هود (Robin Hood)، باید مدت زمان بیشتری برای تماشای روزهای نخست خلافکاری‌های وی صبر کنند چراکه تاریخ اکران فیلم Robin Hood: Origins «رابین هود: ریشه‌ها» حدود ۶ ماه عقب افتاده است. در این سال‌ها تلاش زیادی شده است تا شخصیت رابین هود و همراهانش حضوری پررنگ بر پرده سینماها داشته باشند و ضمن فیلم نامبرده شاهد فیلمی با محوریت شخصیت دوشیزه ماریان (Maid Marian) با بازی مارگو رابی (Margot Robbie) نیز خواهیم بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

تارون اگرتون (Taron Egerton) نقش اصلی فیلم «رابین هود: ریشه‌ها» را بر عهده خواهد داشت. از جمله دیگر بازیگران این فیلم نیز می‌توان به جیمی فاکس (Jamie Foxx) در نقش جان کوچیکه، تیم مینچین (Tim Minchin) در نقش فریار تاک و بن مندلسون (Ben Mendelsohn) در نقش داروغه ناتینگهام اشاره کرد. این فیلم قرار است ریبوتی بر این شخصیت و ماجراجویی‌هایش باشد؛ کاری که استودیوی «برادران وارنر» با فیلم King Arthur: Legend of the Sword «شاه آرتور: افسانه شمشیر» قصد انجام دادنش را داشت.

«Exhibitor Relations» رسماً تائید کرد که استودیوی «لاینزگیت»، تاریخ اکران فیلم «رابین هود: ریشه‌ها» را به مدت شش ماه به تعویق انداخته است و به جای ماه مارس ۲۰۱۸، شاهد اکران گسترده این فیلم از روز جمعه ۳۰ شهریور ماه ۱۳۹۷ (۲۱ سپتامبر) سال آینده میلادی خواهیم بود.

تاریخ اکران پیشین این فیلم روز جمعه ۳ فروردین ۱۳۹۷ (۲۳ مارس ۲۰۱۸) بود که با توجه به فیلم‌های دیگری که در حواشی این تاریخ به اکران در می‌آیند، «رابین هود: ریشه‌ها» کار سختی را پیش رو داشت. از جمله فیلم‌هایی که در این زمان به روی پرده می‌روند می‌توان به فیلم اکشن/علمی تخیلی Pacific Rim: Uprising «حاشیه اقیانوس آرام: قیام» و Ready Player One «بازیکن آماده شماره یک» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) اشاره کرد که کار را برای فیلم مورد بحث سخت می‌کردند. بنابراین با توجه به تاریخ اکران جدید فیلم «رابین هود: ریشه‌ها»، می‌توان انتظار فروش خوبی را برای آن متصور شد.

شایان ذکر است که مراحل تولید این فیلم از اوایل سال جاری آغاز گردیده است و با این وجود، هنوز جزئیات زیادی از آن در دست نیست. همانطور که پیشتر اشاره شد، اکران گسترده فیلم «رابین هو: ریشه‌ها» از روز جمعه ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ (۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸) آغاز خواهد شد و به روی پرده‌های سینما خواهد آمد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.