آدام وینگارد کارگردان Death Note تقریبا ریبوت جدید Halloween را ساخته است

31 August 2017 - 14:07

آدام وینگارد (Adam Wingard) کارگردان فیلم Death Note (یادداشت مرگ) اظهار کرد او بسیار به کارگردانی ریبوت جدید از Halloween (هالووین) نزدیک شده بود. این فیلم یکی از بزرگترین فرانچایزهای ژانر وحشت در تاریخ سینما است و همچنین یکی از محبوب‌ترین فیلم‌ها در نظر منتقدان است که اولین فیلم آن به کارگردانی جان کارپنتر (John Carpenter) در سال ۱۹۷۸ به نمایش درآمد. در این شرایط مایکل مایرز (Michaeal Myers) بعنوان یکی از منحصر بفردترین شخصیت‌های فیلم‌های ترسناک در تاریخ سینماست. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

هشت سال پس از اینکه فیلم Halloween 2 (هالووین ۲) از راب زامبی (Rob Zombie) به روی پرده‌ی سینما رفت، جای تعجبی ندارد که هالیوود اکنون در حال تلاش برای بازگرداندن این مجموعه فیلم به روی پرده‌ی سینما باشد. هر چند، در حالی که دیوید گوردون گرین (David Gordon Green) و دنی مک‌ براید (Danny McBride) برای ساخت این قسمت از دنباله‌ی Halloween آماده هستند، بنظر می‌رسد یک فیلم‌ساز نام آشنای دیگری در ژانر وحشت (وینگارد) بخواهد سکان پیشرفت این ریبوت را به دست بگیرد.

در طی آخرین حضور او در لایو اکشن Death Note در نتفلیکس، وینگارد اظهار کرد او تقریبا می‌خواهد کارگردانی ریبوت Halloween را برعهده گیرد. وی گفت:

شما می‌دانید، من تقریبا فیلم Halloween که آنها دارند می‌سازند را ساختم. هنگامی که من متوجه شدم این حقوق در دسترس است به سرعت تلاش کردم تا بفهمم چگونه در آن وارد شوم. اما در نهایت چیزی که من متوجه شدم این بود که من تقریبا فیلم Halloween خودم را ساخته بودم با ساختن فیلم The Guest (مهمان). بنابراین احساس کردم می‌توانم آن چیز را از بین ببرم. هر چند هنوز می‌خواهم فیلم Halloween را بسازم.

در واقع همانطور که هر کسی فیلم The Guest محصول سال ۲۰۱۴ آدام وینگارد را دیده باشد، می‌داند که همان لحن و مدلی که کارپنتر در فیلم اصلی Halloween ایجاد کرده بود را پدید آورده است. این موضوع مشخصا وینگارد را یک انتخاب هوشمندانه برای فیلم جدید معرفی می‌کند. همچنین این کارگردان اظهار کرد که حتی خود جان کارپنتر نیز بر این مدعا صحه گذاشته است:

من یک ایمیل از جانب کارپنتر دریافت کردم که او درواقع به من چراغ سبز نشان داد. من تمام چیزهایی که لازم بود در مورد این کار یاد گرفتم و فقط منتظر تایید پدر بودم.

اکنون، به جای وینگارد، فیلم جدید Halloween را دیوید گوردون گرین کارگردانی می‌کند، از یک فیلم‌نامه که توسط او و دنی مک براید نوشته شده است. این در حالی است که وینگارد کارگردانی Godzilla vs. Kong از شرکت Warner Bros (برادران وارنر) و Legendary را بر عهده دارد. دیدن اینکه وینگارد چگونه این بلاک باستر (فیلم پر فروش) را می‌سازد جالب خواهد بود. با توجه به اینکه تقریبا اولین بار است که از ژانر وحشت فاصله می‌گیرد. شایان ذکر است که وینگارد بخاطر ساخت فیلم اخیرش در نتفلیکس یعنی Death Note مقداری زیر ذره بین آمده است؛ و البته وی قبلا بخاطر فیلم‌های You are Next و The Guest مورد تحسین قرار گرفته است.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.