Blade Runner 2049 از فیلم کلاسیک خود طولانی‌تر خواهد بود

31 August 2017 - 16:07

مدت زمان رسمی پخش فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹) تایید شد و قول داده شد که حداقل مقداری از فیلم کلاسیک سال ۱۹۸۲ خود طولانی تر باشد. امسال چندین فیلم وجود دارند که وعده داده شدند پر حادثه یا حماسی باشند. درست مثل Blade Runner 2049. با تهیه‌کنندگی فرد محبوب و تحسین شده‌ی ژانر علمی تخیلی ریدلی اسکات (Ridley Scott)، این فیلم تعدادی از با استعدادترین خلاقان را دور هم جمع کرده است تا یک دنباله‌ی ارزشمند با اسم Blade Runner بسازند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

دنیس ویلنو (Denis Villeneuve) کارگردان این فیلم است. او همچنین فیلم‌های ارزشمندی مثل Prisoners، Sicario و Arrival را نیز در سال‌های اخیر کارگردانی کرده است. همچنین ستاره‌ی بلاک باسترها رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) نیز در این فیلم بازی خواهد کرد. اما اکنون بنظر می‌رسد Blade Runner 2049 آن فیلم حماسی و منحصر بفردی که هواداران انتظارش را داشتند، نخواهد بود.

پس از اینکه اخیرا اعلام شد این فیلم دو ساعت و نیم طول می‌کشد، امروز مدت زمان نمایش رسمی Blade Runner 2049 تایید شد. این خبر به لطف تایید رسمی سایت Collider، که Blade Runner 2049 را فیلمی با زمان دو ساعت و سی و دو دقیقه ای بدون احتساب تیتراژ می‌شناسد، پخش شده است. این موضوع نه تنها Blade Runner 2049 را در لیست طولانی ترین فیلم‌های امسال  قرار می‌دهد بلکه به این معناست که این فیلم به طور قابل ملاحظه‌ای از فیلم اصلی سال ۱۹۸۲ بلید رانر، که مدت نمایش آن مقداری از دو ساعت کمتر بود، طولانی تر است.

در حال حاضر، صحبتی از اینکه Blade Runner 2049 حقیقتا ثابت می‌کند که آیا این نیم ساعت اضافی برای بیان داستان کلی فیلم لازم است یا خیر به میان نیامده است. با توجه به اینکه فیلم‌های پیچیده و طولانی در سال‌های اخیر نا امید کننده بودند، تعجبی ندارد که هواداران در مورد مدت زمان فیلم نگران باشند.

با این حال و با توجه به تریلرهای پخش شده از Blade Runner 2049، مقیاس و اندازه‌ی این فیلم و همچنین حوادث و اتفاقات آن نسبت به فیلم کلاسیک آن قطعا بیشتر است. بنابراین، فیلم مدت زمان نمایش بیشتری نسبت به بیشتر بلاک باسترهایی که امروزه منتشر می‌شوند دارد و نباید جای تعجبی باشد. خوشبختانه و به لطف تیم خلاقی که بر روی این فیلم کار می‌کنند،این فیلم قطعا یک موفقیت به همراه خواهد آورد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.