لیلی کالینز نقش همسر تالکین را ایفا خواهد کرد

1 September 2017 - 09:00

با توجه به گزارش‌های اخیر، مشخص شده است که لیلی کالینز (Lily Collins) برای ایفای نقش ادیث برت (همسر جی. آر. آر. تالکین) در فیلم زندگی‌نامه‌ی جی. آر. آر تالکین (J.R.R. Tolkien) در حال مذاکره است. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

وقتی چندی پیش اعلام شد که قرار است نیکولاس هولت (Nicholas Hoult) نقش تالکین را در این فیلم ایفا کند، بسیاری از طرفداران تالکین و آثارش مشتاق بودند که بدانند چه کسی قرار است در نقش معشوقه و همسر تالکین در این فیلم بازی کند. اکنون طرفداران به پاسخ سوال خود رسیده‌اند.

THR در گزارش اخیر خود اعلام کرده که قرار است لیلی کالینز (Lily Collins) این نقش را برعهده بگیرد. به این ترتیب، این بازیگر بریتانیا باید در کنار نیکولاس هولت در فیلم Tolkien «تالکین» به عنوان یکی دیگر از بازیگران اصلی فیلم حضور داشته باشد. کالینز اخیراً در فیلم‌هایی نظیر To the Bone «تا استخوان» و Okja بازی کرده است.

فیلم Tolkien «تالکین» درباره‌ی نویسنده‌ای است که سینمادوستان بیش‌تر او را به خاطر نوشتن کتاب‌های ارباب حلقه‌ها و هابیت می‌شناسند؛ دو کتابی که منبع اقتباسی برای فیلم‌های فانتزی ارباب حلقه‌ها و هابیت به کارگردانی پیتر جکسون شدند. این فیلم توسط دام کاراکاسکی (Dome Karukoski) فنلاندی که سابقه‌ی ساخت فیلم The House of Dark Butterflies را هم دارد، کارگردانی خواهد شد و دیوید گلیسون (David Gleeson) و استفن برزفورد (Stephen Beresford) هم وظیفه‌ی نویسندگی آن را برعهده خواهند داشت. تا کنون از حضور این دو بازیگر در فیلم اطمینان داریم، حال باید منتظر اخبار بیش‌تری از فیلم Tolkien «تالکین» بمانیم.

ادیث برت (Edith Bratt) علاوه بر این که معشوقه و همسر جی. آر. آر. تالکین بود، بلکه به گفته‌ی خود تالکین منبع الهام او برای خلق شخصیتی لوتین تینوویل هم بوده است؛ الفی که عمر جاودانه‌ی خود را به خاطر عشق به یک انسان فانی فدا می‌کند. داستان مربوط به این لوتین و تینوویل هم به تازگی توسط فرزند تالکین به چاپ رسیده است.

البته فیلم دیگری هم درباره‌ی زندگی‌ تالکین در دست تولید قرار دارد. مدتی پیش اعلام شد که فیلمی با نام Middle Earth «سرزمین میانه» توسط جیمز استرانگ (James Strong) از زندگی جان رونالد روئل تالکین ساخته خواهد شد.

منبع:‌ Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.