جان برنثال به فیلم جدید کارگردان La La Land پیوست

1 September 2017 - 14:00

جان برنثال (Jon Bernthal) به تیم بازیگری فیلم First Man «نخستین انسان» پیوست؛ این فیلم جدیدترین ساخته کارگردان برنده جایزه اسکار دیمین شزل (Damien Chazelle) است که به واسطه فیلم موفق La La Land «لا لا لند» موفق به تصاحب این جایزه شده است. برنثال قرار است که نقش یکی از نخستین و معدود افرادی که موفق به قدم گذاشتن بر روی کره ماه شده است را ایفا کند. وی این روزها برنامه کاری شلوغی را از سر می‌گذارند و پس از سریال The Walking Dead، با حضور در نقش شخصیت پانیشر در سریال‌های تلویزیونی «مارول» و شبکه «نتفلیکس»، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

برنثال در سال‌های اخیر، با کارگردانان سطح بالایی نظیر مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) در فیلم The Wolf of Wall Street «گرگ وال استریت»، دیوید آیر (David Ayer) در فیلم Fury «خشم»، دنیس ویلنوو (Denis Villeneuve) در فیلم Sicario «سیکاریو» و گوین اُکانر (Gavin O’Connor) در فیلم The Accountant «حسابدار» کار کرده است و کارنامه درخشانی در این زمینه دارد. او امسال نیز در فیلم‌های موفقی نظیر Baby Driver «بیبی راننده» به کارگردانی ادگار رایت (Edgar Wright) و Wind River «رودخانه ویند» به کارگردانی تیلور شریدان (Taylor Sheridan) بر روی پرده‌های سینما حضور یافت و قرار است که در جدیدترین پروژه خود، با کارگردان موفق «لا لا لند» همکاری کند.

بر اساس گزارش وب‌سایت «Tracking-Board»، جان برنثال به تیم بازیگری فیلم «نخستین انسان»، جدیدترین پروژه شزل پیوسته است. او قرار است که در این فیلم در نقش دیو اسکات (Dave Scott)، فارغ‌التحصیل West Point و MIT و همچنین سرهنگ سابق نیروی هوایی، به هنرنمایی بپردازد. وی جزوی از خدمه «آپولو ۹» در سال ۱۹۶۹ میلادی بود اما نهایتاً با سفینه «آپولو ۱۵» قدم بر روی کره ماه گذاشت.

رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) ستاره اصلی فیلم «نخستین انسان» خواهد بود و در نقش نیل آرمسترانگ (Neil Armstrong) هنرنمایی خواهد کرد. دیگر اعضای تیم بازیگری این پروژه را کوری استول (Corey Stoll)، کایل چندلر (Kyle Chandler)، جیسون کلارک (Jason Clarke) و شیا ویگهام (Shea Whigham) تشکیل می‌دهند. این در حالی است که ستاره سریال The Crown یعنی کلر فوی (Claire Foy) نیز در فیلم «نخستین انسان» در نقش همسر آرمسترانگ حضور خواهد داشت.

برنثال تا مدتی دیگر با سریال مستقل The Punisher به روی آنتن‌های تلویزیون خواهد آمد. هنوز زمان آغاز مراحل فیلمبرداری فیلم «نخستین انسان» مشخص نشده، اما این پروژه قرار است که از تاریخ جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ (۱۲ اکتبر ۲۰۱۸ میلادی) به صورت گسترده به روی پرده‌های سینما بیاید.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.