ساخت Maleficent 2 با ورود فیلم‌نامه نویس جدید آن دوباره سرعت گرفت

1 September 2017 - 19:44

گزارش شده فیلم لایو-اکشن Maleficent 2 که توسط استودیو دیزنی قرار است ساخته شود، از زمان ورود فیلم‌نامه نویس جدید سرعت گرفته است. جز باترورث (Butterworth)‌، نویسنده چندین فیلم مهم بوده و دیزنی نیز او را به عنوان کسی که به بررسی فیلم‌نامه اولیه فیلم Maleficent 2 که نسخه اصلی آن یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های دیزنی بوده، گماشته است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Maleficent در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و در آن آنجلینا جولی (Angelina Jolie) در نقش جادوگر فیلم که از انیمیشن کلاسیک Sleeping Beauty اقتباس شده بود، بازی می‌کرد. این فیلم یکی ازپردرآمد‌ترین فیلم‌های دیزنی بوده که با فروش جهانی ۷۵۸ ملیون دلار در جایگاه چهارمین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۴ قرار داشت. در سال ۲۰۱۵ اعلام شد که قرار است دنباله‌ای برای این فیلم توسط فیلم‌نامه نویس اصلی آن (لیندا وولورتون) ساخته شود، اگرچه دنباله فیلم توسط دیزنی معرفی شد اما خبر خاصی از مراحل ساخت فیلم از آن موقع تا حالا نبوده است.

به نقل از The Tracking Board، دیزنی باترورث را به عنوان فیلم‌نامه نویس جدید فیلم Maleficent 2 انتخاب کرده و بنظر به علاوه اینکه بازبینی در فیلم‌نامه وولورثون انجام خواهد داد، خود نیز تغییراتی در فیلم‌نامه ایجاد خواهد کرد. جو روث (Joe Roth)‌ نیز تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده خواهد داشت، جولی نیز اشاره به این موضوع کرده که بازگشت دوباره به نقشش او را خوشنود خواهد کرد. باترورث قبلا نیز با استودیو دیزنی همکاری داشته و فیلم‌نامه فیلم Cruella که ورژن لایو-اکشن فیلمی از شخصیت خبیث ۱۰۱ Dalmatians (فیلم ۱۰۱ سگ خالدار) است، را نوشته.

باترورث فیلم‌نامه چندین فیلم برجسته را در چند سال اخیر نوشته است که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم‌های Spectre و Edge of Tomorrow اشاره کرد، همچنین او نویسندگی و خلق سریال جدید و تاریخی Brittania را که توسط آمازون ساخته شده است را برعهده داشته است که در این سریال دیوید موریسی (David Morrissey)، کلی ریلی (Kelly Reilly) و مکنزی کروک (Mackenzie Crook) نقش‌آفرینی می‌کنند. با وجود اینکه استودیو دیزنی نویسنده فیلم را تغییر داده است، اما هیچ گونه مشکلی از این بابت ندارد و کاملا به توانایی خود برای ساخت ورژنی باکیفیت و قابل قبول اطمینان دارد.

باید دید که آیا جولی تا آخر با این پروژه همراه خواهد بود یا خیر و این موضوع به برنامه‌های کاری و بشر‌دوستانه او ربط دارد که با زمان فیلم‌برداری در تداخل نباشد. فعلا خبری از تاریخ اکران فیلم و یا بازیگران دیگر آن هنوز در دسترس نیست. اما با توجه به اینکه چندید فیلم مختلف لایو-اکشن دیگر توسط دیزنی در حال ساخت است و بنظر می‌رسد فیلم بعدی Dumbo باشد، اینکه مراحل ساخت Maleficent 2 چگونه پیش خواهد رفت، موضوع قابل توجهی خواهد بود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.