کارا دلوین به سریال Carnival Row پیوست

1 September 2017 - 23:00

کارا دلوین (Cara Delevingne) به سریال فانتزی و جدید «آمازون» یعنی Carnival Row پیوست. وی در این سریال در کنار اورلاندو بلوم (Orlando Bloom) هنرنمایی خواهد کرد که حضورش در این پروژه هفته گذشته همراه با معرفی این سریال تائید شد. Carnival Row نخستین حضور این دو هنرمند در قاب‌های تلویزیون خواهد بود که هر دو مدتی به عنوان مدل فعالیت می‌کردند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

Carnival Row به عنوان سریالی فانتزی و نوآر توصیف شده است که حوادث آن در شهر نئو-ویکتوریا جریان دارد؛ جایی که موجودات افسانه‌ای از سرزمین جنگ‌زده خود به این شهر فرار کرده‌اند و به موجب همین امر، تنش این مهاجران و شهروندان نئو-ویکتوریا بالا می‌گیرد. داستان این سریال در مورد بررسی پرونده سری قتل‌هایی است که در این شهر روی داده و موجب نگرانی مردم آن شده است. Carnival Row در هشت قسمت تولید خواهد شد و رنه اچه‌وار (Rene Echevarria) ضمن نگارش فیلمنامه آن، به عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این پروژه نقش دارد. پل مک‌گوگان (Paul McGuigan) و تراویس بیچم (Travis Beacham) نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی این سریال شناخته می‌شوند. قرار است که مک‌گوگان هر هشت قسمت فصل نخست Carnival Row را کارگردانی کند. این سریال برپایه فیلمنامه‌ایست که تحت عنوان A Killing on Carnival Row توسط بیچم به نگارش در آمده است و برای سال‌های متمادین در فهرست فیلمنامه‌های سیاه هالیوود قرار دارد.

بر اساس گزارش «ورایتی»، دلوین در سریال Travis Beacham در نقش شخصیتی به نام ویگنت استون‌موس (Vignette Stonemoss) به هنرنمایی خواهد پرداخت. او پناهنده‌ای خواهد بود که مجبور به ترک خانه‌اش شده و باید به دنبال سرپناهی برای خود بگردد؛ جایی که علاوه بر رعایت شرط‌های انسانی، باید به دنبال کشف راز‌هایی که او را به این سرزمین جدید سوق داده‌اند نیز باشد. بلوم ستاره اصلی این سریال خواهد بود و نقش بازس پلیسی تحت عنوان ریکرافت فیلوستریت (Rycroft Philostrate) را بر عهده خواهد داشت.

از جمله پروژه‌هایی که دلوین در آن‌ها حضور داشته است می‌توان به Anna Karenina «آنا کارنینا»، Paper Towns «شهرهای کاغذی»، Suicide Squad «جوخه انتحاری» و Valerian and the City of a Thousand Planets «والرین و شهر هزار سیاره» اشاره کرد.

«آمازون» از سال ۲۰۱۳ میلادی است که تلاش کرده با رقابت با شبکه‌هایی نظیر «نتفلیکس» و «هولو»، در عرصه تلویزیون و سریال نیز موفق باشد. Carnival Row جدیدترین پروژه این استودیوست که تفاوت‌‌های زیادی با سریال‌های پیشین آن دارد.

پیش‌بینی می‌شود که فصل نخست سریال Carnival Row از سال ۲۰۱۹ میلادی به روی آنتن رود.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.