پوستر جدید چینی فیلم Spider-Man: Homecoming تصاویر تاریک‌تری را ارائه می‌دهد

2 September 2017 - 18:00

یک پوستر جدید به زبان چینی، برای فیلم Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» منتشر شده است؛ این پوستر نسبت به پوسترهای قبلی تصویر بسیار تاریک‌تری از دنیای این فیلم را نشان می‌دهد. همکاری شرکت سونی (Sony) و استودیو مارول (Marvel) توانست در چنین زمان کوتاهی، یک شروع خوب داشته باشد. پس از سال‌ها که طرفداران مارول و شخصیت مرد عنکبوتی، امیدوار بودند تا این شخصیت به جهان سینمایی مارول (Marvel Cinematic Universe) بپیوندد، این دو استودیو تصمیم گرفتند تا بهترین کار را برای مرد عنکبوتی انجام دهند و سپس تصمیم به این‌کار گرفتند. پس از این تصمیم، تام هالند (Tom Holland) نقش مرد عنکبوتی را دریافت کرد و کارش را با بازی در فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» شروع کرد؛ پس از آن نیز موفق شد تا در تابستان امسال، فیلم مخصوص خودش را منتشر کند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشد.

نمایش داخلی فیلم Spider-Man Homecoming، از اول ماه جولای آغاز شد و هم‌اکنون نیز در بیشتر بازارها در حال طی کردن دوره‌ی نمایشش است. نمایش این فیلم چند هفته پیش در ژاپن آغاز شد، و اکنون نیز به زمان نمایش در کشور چین نزدیک می‌شود که آخرین بازار برای این فیلم است. پیش از انتشار این فیلم در یکی از بزرگترین بازارهای جهانی، یک پوستر جدید نیز به طور خاص برای کشور چین منتشر شده است.

شرکت سونی این پوستر را منتشر کرد؛ این پوستر که فضا و محیط بسیار تاریک‌تری نسبت به پوسترهای قبلی این فیلم ارائه می‌دهد، باید آخرین پوستر مربوط به این فیلم باشد. پوسترهای قبلی این فیلم همه یک حالت پر از احساسات و عواطف شخصی از شخصیت دبیرستانی فیلم را نشان می‌داند، ولی این پوستر بیشتر بر شرایط سختی تمرکز دارد که مرد عنکبوتی قرار است تا در فیلم Spider-Man Homecoming، آن‌ها را پشت سر بگذارد. جای تعجب است که در این پوستر هیچ نشانه‌ای از شخصیت مرد آهنی (Iron Man) دیده نمی‌شود، ولی باتوجه به این‌که، این پوستر از روی توالی موقعیت‌های کلیدی داخل فیلم طراحی شده است، پس تصویر دقیق‌تری از فیلم را نمایش می‌دهد.

شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

بر اساس موقعیت کنونی، فیلم Spider-Man Homecoming، به فروش ۷۳۸٫۵ میلیون دلاری در سطح جهانی رسیده است و باید این توانایی را داشته باشد که در کشور چین بتواند تا میزان قابل توجهی، به این مقدار فروش خودش بیافزاید. به‌عنوان مثال، فیلم Captain America: Civil War، که فیلم دیگری است که تا کنون تام هالند در آن، به عنوان شخصیت مرد عنکبوتی ایفای نقش کرده است، توانست ۱۸۰ میلیون دلار از بازار فروش کشور چین به‌دست آورد. احتمالا نتوان فیلم Spider-Man Homecoming، را یک موفقیت بزرگ به حساب آورد، ولی فیلم Guardians of the Galaxy Vol.2 «نگهبانان کهکشان قسمت دوم»، فقط توانست ۱۰۰ میلیون دلار از فروش این بازار را در اوایل امسال، به دست آورد. به طور کلی، تاکنون فیلم‌های جهان سینمایی مارول در کشور چین، اجرای خوبی داشته‌اند، پس می‌شود به‌طور عادلانه پیش‌بینی کرد که فیلم Homecoming نیز به فروش خوبی در این کشور دست پیدا خواهد کرد.

در مجموع، اکنون که همه چیز را درباره‌ی فروش گفتیم، فیلم Spider-Man Homecoming نباید برای گذشتن از مرز فروش جهانی ۸۰۰ میلیون دلار، مشکل خاصی داشته باشد؛ اگر این فیلم بتواند از فروش ۸۰۰ میلیون دلاری بگذرد، آن‌گاه هر دو فیلم جهان سینمایی مارول که در سال ۲۰۱۷ منتشر شده‌اند، توانسته‌اند از این مرز فروش عبور کند. این موفقیت‌های مداوم، نه تنها فقط شامل ادامه‌ی فیلم‌های جهان سینمایی مارول می‌شود، بلکه هم‌چنین شامل دنباله‌ی فیلم مرد عنکبوتی که هنوز نام آن مشخص نشده است و قرار است تا در سال ۲۰۱۹ منتشر شود، نیز می‌شود. هنوز زمان زیادی در اختیار داریم تا برای فیلم‌های آینده‌ی جهان سینمایی مارول آماده شویم؛ ولی اکنون امیدواریم که فیلم Spider-Man Homecoming، اجرای خوبی در کشور چین داشته باشد. این پوستر احتمالا در میزان فروش نهایی این فیلم تغییر چشمگیری (چه مثبت و چه منفی) ایجاد نخواهد کرد، ولی این پوستر، مورد خوبی بود که تاکنون به این فیلم اضافه شده است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.