سیلوستر استالونه گفت فیلم‌برداری Creed 2 در سال ۲۰۱۸ آغاز می‌گردد

3 September 2017 - 18:21

با وجود اینکه Creed 2 (کرید ۲) همچنان در مراحل ابتدایی به سر می‌برد، سیلوستر استالونه (Sylvester Stalone) هواداران را از مراحل فیلم‌نامه نویسی‌اش آگاه می‌کند. این خبرها شامل تعدادی عکس از فیلم‌ نامه‌ی دست نویس او از Creed 2 بود و همانطور که وعده داده شده شخصیت او باید با دولف لاندگرن (Dolph Lundgren) روبرو شود. بنظر می‌رسد که استالونه پیشرفت‌های زیادی در فیلم ایجاد خواهد کرد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در روز جمعه، استالونه یک عکس از فیلم سال ۲۰۱۵ کرید در اینستاگرام پست کرد که ظاهرا شامل قول آغاز تولید فیلم در سال ۲۰۱۸ بود. Variety تایید کرد که این پروژه همچنان در حال توسعه است، اگرچه هیچ اطلاعات اضافی ارائه نشد. اکنون بنظر می‌رسد برای ما بهترین منبع خبر در مورد دنباله‌ی Creed رسانه‌های اجتماعی استالونه است.

در شرایطی که قبل ازاین‌ که فیلم وارد مرحله‌ی تولید شود، اطلاعات زیادی در مورد Creed 2 وجود دارد که ما نمی‌دانیم، اما احتمالا این روند تغییر خواهد کرد. مایکل بی جردن (Michael B. Jordan) و رایان کوگلر (Ryan Coogler) در  ساخت فیلم Creed کمک زیادی کردند و این فیلم یک موفقیت بزرگ در سال ۲۰۱۵ به حساب آمد، و اکنون هواداران دوست دارند تا جوردن را Creed 2 و در ادامه‌ی راه سینمایی‌اش و بعنوان یک ستاره در هالیوود مشاهده کنند. تا آن زمان ما تمام اطلاعاتی را که استالونه از شبکه های اجتماعی‌اش پخش می‌کند را دنبال می‌کنیم.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.