فیلم Crow، توسط استودیو Sony Pictures ساخته خواهد شد

3 September 2017 - 20:46

به نقل از The Hollywood Reporter فیلم جدید Crow که نزدیک به ۱۰ سال است توسط استودیو  Relativity در حال توسعه است، قرار است توسط استودیو Sony Pictures ساخته شود. طبق آخرین گزارشاتی که درباره دست‌اندر‌کاران این فیلم نشر شده بود (زمانی که هنوز فیلم در دست ساخت توسط استودیو Relativity بود)، قرار بود کارین هاردی (Corin Hardy) کارگردانی فیلم را برعهده داشته باشد و ستاره فیلم Aquaman یعنی جیسون موموآ (Jason Momoa) در این فیلم نقش‌آفرینی کند. طبق گزارشات قرار است که این فیلم در آینده‌ای نزدیک ساخته شود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

توسعه و ساخت فیلم The Crow با مشکلات پی‌درپی زیادی رو‌به‌رو شد که می‌توان از مهم‌ترین آن‌ها به استعفا بازیگران اصلی آن از جمله بردلی کوپر (Bradley Cooper)، لوک ایوانز (Luke Evans)، تام هیدلستون (Hiddleston) و جک هاستون (Jack Huston) اشاره کرد.

خالق سریال The Crow (جیمز اوبار) قبلا درباره‌ی این فیلم صحبت کرد و به این موضوع اشاره کرد که این فیلم در بسیاری از موارد به منبع اصلی وفا‌دار بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به آهنگ‌های مشابه با نسخه اصلی آن اشاره کرد.

فیلم The Crow در ابتدا به صورت ۴ مینی‌سریال در سال ۱۹۸۹ منتشر شد، سپس فیلمی در سال ۱۹۹۴ بر اساس همین سریال توسط الکس پرویاس (Alex Proyas) ساخته شد که در آن براندون لی (Brandon Lee)‌ نقش‌آفرینی می‌کرد، متاسفانه لی در حادثه‌ای در طی ساخت فیلم در‌گذشت، هرچند نقش اول این فیلم را چندین و چند نفر در دنباله‌های آن و نمایش‌های کوتاه زنده تلویزیونی بازی کردند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.