باکس آفیس هفته: صدرنشینی مجدد فیلم The Hitman’s Bodyguard در باکس‌ ‌آفیس این هفته

5 September 2017 - 09:00

به سبب عملکرد بهتر فیلم‌های صدرنشین از آنچه انتظار می‌رفت، این هفته پایان بهتری نسبت به چیزی که پیش‌بینی می‌شد داشت، اما باز با این وجود سه روز پایانی این هفته بد‌ترین سه روز دوازده سال اخیر باکس‌ آفیس بود. بر اساس ارزیابی‌های انجام شده مجموعه فروش دوازده فیلم برتر این هفته برابر با ۵۱.۵ میلیون دلار بود که بعد از هفته‌ای در سال ۲۰۰۰ که مجموعه فروش ۱۲ فیلم برتر ۴۷ میلیون دلار بوده، این هفته بد‌ترین هفته است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

جفت فیلم‌های The Hitman’s Bodyguard و Annabelle: Creation عملکرد بهتری نسبت به آنچه انتظار می‌رفت، داشتند. در حقیقت در این هفته تنها چهار فیلم از ده فیلم برتر با کاهش فروش نسبت به هفته پیش روبه‌رو شدند ولی متاسفانه در این هفته فیلم‌های جدید نتوانستند فروش قابل قبولی را داشته باشند و دو فیلم تازه عرضه شده Hazlo Como Hombre (ساخت استودیو Lionsgate) و Tulip Fever (ساخت استودیو Weinstein) حتی نتوانستند در بیست فیلم برتر باکس آفیس این هفته قرار گیرند.

فیلم The Hitman’s Bodyguard (ساخت استودیو Lionsgate) برای سومین هفته متوالی در صدر جدول قرار دارد و توانسته است در حدود ۱۰.۲۵ میلیون دلار به فروش برساند و در حال حاظر در حدود ۵۷.۵ ملیون دلار در آمریکا درآمد کسب کرده است.

جایگاه دوم مختص فیلم Annabelle: Creation است، این فیلم توسط دو استودیو برادران وارنر و New Line ساخته شده و چهارمین مجموعه از فرانچایز The Conjuring است. در این هفته فیلم Annabelle: Creation توانست در حدود ۷.۳ میلیون دلار به فروش برساند و فروش داخلی خود را توانست تا یک قدمی ۹۰ میلیون دلار برساند. از این فیلم انتظار می‌رود به فروش داخلی ۱۰۰ میلیون دلار دست یابد (اگر به این فروش دست یابد، تنها فیلم ماه آگوست است که توانسته در این حد موفق عمل کند). دو استودیو برادران وارنر و New Line در انتظار عرضه فیلم جدیدیشان IT برای هفته آینده هستند.

جایگاه سوم نیز متعلق به فیلم Wind River (ساخت استودیو Weinstein) است که این هفته با اضافه شدن ۵۰۷ سینما به محل‌های اکران توانست فروش این فیلم را ۲۷٪ افزایش دهد و  در حدود ۵.۸۶ میلیون دلار در سه روز به فروش برساند. این فیلم تا به الان در حدود ۱۸.۳ میلیون دلار فروش داشته است و انتظار می‌رود فروش فیلم در تعطیلات به گونه‌ای باشد که بتواند از مرز ۲۰ میلیون دلار عبور کند.

جایگاه چهارم نیز متعلق به استودیو Weinsteins است که در دومین هفته از اکران انیمیشن Leap به‌ سر می‌برد. انیمیشنی که توانسته در حدود ۴.۹ میلیون دلار به فروش برساند و در حدود ۳٪ نسبت به هفته گذشته پیشرفت داشته باشد. ده روز از عرضه این انیمیشن می‌گذرد که توانسته ۱۱.۳ میلیون دلار درآمد کسب کند.

در جایگاه پنجم فیلم Logan Lucky قرار دارد که ساخته استودیو Bleecker که با افزایش ۴٪ فروش نسبت به هفته پیش توانسته است در حدود ۴.۴ میلیون دلار به فروش برساند و انتظار می‌رود در تعطیلات بتواند از مرز ۵.۶ ملیون دلار عبور کند و به فروش داخلی ۲۳ میلیون دلار دست یابد.

در بین ده فیلم برتر بهترین پیشرفت نیز برای انیمیشن Despicable Me 3 بوده است که توانسته با افزایش ۳۵٪ در فروش همراه باشد و ۲.۳۶ میلیون دلار درآمد کسب کند و فروشش را در ایالات متحده به ۲۶۰ میلیون دلار برساند، همچنین این انیمیشن توانست به فروش جهانی خود در این هفته ۹.۹ میلیون دلار اضافه کند و به فروش ۷۳۶.۱ میلیون دلار در کشور‌های دیگر دست یابد و تنها ۶ میلیون دلار با فروش جهانی ۱ میلیارد دلار فاصله داشته باشد.

فیلم Wonder Woman ساخته استودیو برادران وارنر نیز در حدود ۱.۹ میلیون دلار فروش داشت که با این حساب توانست به فروش داخلی ۴۰۸.۹ ملیون دلار دست یابد و به اندازه‌ای بود که بتواند این فیلم را در جایگاه ششم پرفروش‌ترین فیلم‌های ابرقهرمانی تاریخ آمریکا قرار دهد و با اندکی فروش بیش‌تر نیز می‌تواند از سد Iron Man 3 نیز بگذرد و در جایگاه پنجم قرار گیرد. این فیلم با عبور کردن از سد دو فیلم The Hunger Games و Captain America: Civil War در بین فیلم‌های آمریکایی از حیث فروش در جایگاه بیست و یکم قرار دارد.

بعد از فیلم Wonder Woman، فیلم تازه عرضه شده شرکت سونی قرار دارد، این فیلم که Close Encounters of the Third Kind نام دارد توانست ۱.۸ میلیون دلار به فروش برساند و انتظار می‌رود که بتواند ۵۰۰ هزار دلار دیگر در این هفته به فروش برساند و به فروش کل ۲.۳ میلیون دلار دست یابد.

اگر بخواهیم نگاهی به فیلم‌های پایین‌تر جدول بندازیم، باید اشاره‌ای به فیلم Tulip Fever (ساخت استودیو Weinstein) داشته باشیم که با تاخیر فراوان عرضه شد و در هفته اول با اکران در ۷۶۵ سینما توانست ۱.۲ میلیون دلار به فروش برساند که می توان گفت بطور متوسط در هر سینما ۱۵۸۸ دلار درآمد کسب کرده است. استودیو Lionsgate نیز فیلم Hazlo Como Hombre را عرضه کرد و این فیلم هم نتوانست چندان موفق عمل کند و با عرضه در ۳۸۲ سینما تنها ۱.۱ میلیون دلار به فروش رساند.

فیلم Viceroy’s House (ساخته استودیو IFC) با توجه به عرضه محدودی که داشت توانست ۴۴.۷۳۶ دلار درآمد کسب کند و مستند  Dolores نیز که تنها در محلی در نیویورک عرضه شد، حدودا ۱۴.۱۲۵ دلار فروش داشت. فیلم کمدی I Do… Until I Don’t نیز با عرضه در ۱۶۵ محل توانست حدود ۱۷۷.۶۹۲ دلار به فروش برساند و فیلم Valley of Bones نیز هفته اول خود را با درآمد ۱۰۱.۹۶۲ دلار به پایان رساند.

هفته آینده شاهد عرضه فیلم IT خواهیم بود که بر اساس داستانی از استفان کینگ (Stephen King) اقتباس شده است و توسط دو استودیو برادران وارنر و New Line در ۴۰۰۰ سینما عرضه خواهد شد، استودیو Open Road فیلم رمانتیک-کمدی Home Again را که با درخشش ریس ویترسپون (Reese Witherspoon) ساخته شده است، عرضه خواهد کرد و استودیو Atlas نیز فیلم ۹/۱۱ را اکران خواهد کرد.

شما در پایین نیز می‌توانید شاهد جدول این هفته باکس‌آفیس باشید.

 

منبع: Box Office Mojo

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.