جزئیات داستان و محل‌ فیلم‌برداری ریبوت Hellboy مشخص شد

5 September 2017 - 16:48

یک گزارش جدید جزییات اساسی و محل فیلم‌برداری از ریبوت Helboy (هل بوی) را مشخص کرد. انتظار می‌رفت که فیلم از ماه می سال جاری آغاز به کار کند، هنگامی که مایک میگنولا (Mike Mignola) سازنده‌ی شخصیت اذعان کرد که Hellboy برگشته است، البته این بار نه زیر سایه‌ی گولرمو دل تورو (Guillermo del Toro)، بلکه ریبوتی با کارگردانی نیل مارشال (Neil Marshall) که کارگردان سریال پر طرفدار Game of Thrones (بازی تاج و تخت) بوده است و با درخشش دیوید هاربور (David Harbour) بعنوان نقش اصلی که اولین بار توسط ران پرلمن (Ron Perlman) تحقق یافت. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

قبلا مشخص شد که یان مک شین (Ian McShane) در نقش پرفسور بروم (Broom) و میلا یوویچ (Milla Jovivich) در نقش ملکه‌ی خون هنرنمایی خواهند کرد. در راس همه‌ی اینها معلوم شد که این ریبوت فضایی تیره‌تر و رشد یافته‌تر خواهد داشت و به طور موثری از داستان اصلی فاصله می‌گیرد.

اکنون، با آغاز تولید این فیلم، جزییات اساسی این ریبوت از Hellboy مشخص شده است. بر اساس اطلاعات سایت My Entertainment World، این فیلم در میانه‌ی ماه سپتامبر و در بلغارستان و انگلستان شروع به تولید می‌کند. این سایت همچنین خلاصه‌ای از داستان فیلم را آورده است:

این فیلم در مورد رفتن Hellboy به انگلستان است، جایی که او باید Nimue را شکست دهد. اما جنگ آنها آخر دنیا را به ارمغان می‌آورد، سرنوشتی که او به شدت از آن فرار می‌کند.

این اطلاعات که توسط My Entertainment World منتشر شده است، مقداری از داستان فیلم را بازگو می‌کند. Nemue در لیست شخصیت‌ها که در اواسط ماه آگوست منتشر شده بود و شامل هل بوی، اب ساپین (Abe Sapien)، بن دیمیو (Ben Daimio)، بابا یاگا (Baba Yaga)، کینگ آرتور (King Arthur) مرلین (Merlin) و گروگاچ (Grugach) بود،حضور نداشت.

اما نکته‌ی مهم تری که این سایت گفت، عنوان این فیلم بود که Hellboy: Rise of the Blood Queen (هل بوی: ملکه‌ی خون برمی‌خیزد) نام‌گذاری شد که درواقع عنوان کاری فیلم بود.

این سایت عنوان Hellboy 3 را نیز پس از Blood Queen اضافه کرد که ارتباطی بین فیلم دل تورو ایجاد می‌کند و همچنین باعث سردرگمی می‌گردد. در اصل میگنولا گفت این ریبوت به دو فیلم اول دل تورو متصل است، اما این گزینه پس از اینکه دل تورو نخواست با داستان جدید کاری کند، از روی میز برداشته شد.

منبع: Screenrant

 

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.