تریلر جدید Thor: Ragnarok خبر از گردهمایی یک تیم می‌دهد

6 September 2017 - 13:17

طی یک تبلیغ تلویزیونی جدید از فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، یک تیم جدید در حال جمع شدن دور هم برای مبارزه با شخصیت شرور هلا (Hela) هستند. قهرمان این فیلم یعنی کریس همثورث (Chris Hemsworth) با بزرگترین چالش خود یعنی هلا با بازی کیت بلانشت (Cate Blanchett) روبرو است. ثور همچنین از دیگر قهرمانان دنیای سینماتیک مارول مثل هالک با بازی مارک روفالو (Mark Ruffalo) کمک می‌گیرد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

لوکی (Loki) با بازی تام هیدلستون (Tom Hiddleston) خودش را در تیم ثور می‌بیند. Ragnarok می‌رود تا ثور را درگیر سخت‌ترین جنگ ممکن بین او و هلا کند. در این راه ثور باید تیمی برای خود داشته باشد. به لطف یک پیش نمایش جدید از این فیلم، شما می‌توانید نگاه اجمالی دیگری بر اینکه چگونه این قهرمانان دور هم جمع می‌گردند، داشته باشید.

این تریلر جدید برای Ragnarok تلاش ثور برای ساختن تیم مبارزانش را نشان می‌دهد. شما این ویدیو را در ادامه‌ی همین پست می‌توانید مشاهده کنید. از نکات برجسته‌ی این تبلیغ تلویزیونی استخدام والکری (Valkyrie) با بازی تسا تامسون (Tessa Topmson) است؛ او از اینکه ثور می‌خواهد به تنهایی با هلا بجنگد شگفت‌زده شده است. همچنین این فیلم شامل مارک روفالو بعنوان بروس بنر است که نمی‌تواند به یاد آورد چه کسی آن جنگ گلادیاتوری را برده است.

علاوه بر این، این کلیپ نشان می‌دهد ثور و لوکی اسلحه بدست دارند، که کارگردان تایکا وایتیتی (Taika Waititi) این صحنه را این طور توصیف می‌کند که قهرمانان در طی فیلم احساس به چالش کشیده شدن می‌کنند. غایب بزرگ، دکتر استفن استرنج (Doctor Stephen Strange) است که انتظار می‌رفت به تیم ثور بپیوندد.

بلانشت اخیرا توضیح داد که چرا به بازی در نقش هلا پیوسته است. جدای از اینکه او یک الهه‌ی شیطانی با قدرت‌های بسیار زیاد است، تقریبا به اولین شخصیت خانم شرور درجه یک، در دنیای سینماتیک مارول تبدیل خواهد شد. او همچنین می‌خواهد تا با وایتیتی کار کند. Ragnarok پتانسیل این را دارد که به یکی از فیلم‌های هیجان‌انگیز و مهیج دنیای سینماتیک مارول بدل گردد.

قدرت‌های هلا اینقدر زیاد بوده است که او را برای چندین هزار سال زندانی کند، بنابراین یک تیم قدرتمند از ابرقهرمانان نیاز است تا هم دست شده و او را متوقف سازند. بلانشت قطعا اقداماتی را انجام می‌دهد تا یک نقش به یاد ماندنی از هلا بسازد، اما قطعا انتظار ها از او بالاست. اگر واقعا می‌خواهند که Thor: Ragnarok یک فیلم برجسته در بین تمام فیلم‌های دنیای سینماتیک مارول شود، باید همگی بازیگران عالی ظاهر شوند.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.