موارد اضافی همراه با نسخه‌ی بلوری Spider-Man: Homecoming مشخص شد

6 September 2017 - 14:54

اقلام و هدایایی که همراه با نسخه‌ی بلو-ری فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) عرضه خواهند شد، در نهایت مشخص شدند. در حالی که Spider-Man: Homecoming در راه پخش شبکه‌ی خانگی در ماه بعد است، این فیلم هنوز هم با قدرت بر روی پرده‌ی سینماست. پس از پشت سر گذاشن Iron Man در باکس آفیس، این فیلم در راه رسیدن به باکس آفیس جهانی ۷۸۰ میلیون دلار است. اکنون درآمد ۷۴۷ میلیون دلار را بدست آورده است اما بنظر می‌رسد با اکران آن در چین، این رقم بیشتر شود. در ادامه‌ی خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

در حال حاضر، Homecoming به دنبال فیلم‌های ابرقهرمانانه‌ای مثل Wonder Woman (زن شگفت انگیز) و Guardians of the Galaxy 2 (نگهبانان کهکشان ۲) و Beauty and Beast (دیو و دلبر) از کمپانی دیزنی است که تنها فیلم‌های ۲۰۱۷ هستند که رکورد ۳۰۰ میلیون دلار در باکس آفیس داخلی را شکسته‌اند. با توجه به نظر مثبت منتقدان در مورد Homecoming، پخش خانگی آن قطعا یک موفقیت بزرگ است.

شرکت سونی پیکچرز جزییات نسخه‌ی بلو-ری و دی‌وی‌دی از فیلم Spider-Man: Homecoming که شامل یک لیست بزرگ از هدایای ویژه است، معرفی نموده است. نسخه‌ی دیجیتال این فیلم ۲۶ سپتامبر منتشر می‌شود و نسخه‌های فیزیکی آن ۷ اکتبر خواهند آمد. همراه با اعلام تاریخ انتشار، سونی کلیپی منتشر کرده است که در آن خدمه‌ی فیلم در حال صحبت با تام هالند (Tom Holland) در مورد اجرای بدل کاری او با لباس مرد عنکبوتی هستند. با توجه به اینکه این بازیگر سابقه‌ی ژیمناستیک دارد، این ورزش در این زمینه به او کمک کرد. در کنار این ویدیو، جعبه‌ی حاوی نسخه‌ی بلو-ری و ۴K نیز به همراه هدایای ویژه‌ای که در آن عرضه خواهد شد، رونمایی شد. شما عکس روی جعبه را در زیر مشاهده می‌کنید:

موارد داخل جعبه به قرار زیر هستند:

دفترچه‌ی راهنمای اسپایدی

ده صحنه‌ی حذف شده

Gag Reel

هفت ویدیو‌ی کوتاه شامل:

“یک تارزن پیچیده”

“در جستجوی مرد عنکبوتی”

“بدل‌کاری اسپایدی”

 “عواقب”

 “والچر (Valture) پرواز می‌کند”

” جان واتس: رئیس کلاس”

“مزایا و معایب مرد عنکبوتی”

PSA از کاپیتان آمریکا

گالری عکس

علاوه بر این جزییات، نسخه‌ی ۴K Ultra HD شامل دفترچه‌ی راهنمای اسپایدی و عکس‌های بیشتری است. لازم به یادآوری است که نسخه‌ی دیجیتال Spider-Man: Homecoming در ۲۶ سپتامبر و نسخه‌های  ۴K Ultra DVD/Blu-ray, Blu-ray 3D, Blu-ray و DVD در ۷ اکتبر منتشر می‌گردند.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.