کالین ترورو دیگر کارگردان قسمت نهم Star Wars نیست

7 September 2017 - 15:37

خبری منتشر شده است که اظهار می‌کند کالین ترورو (Colin Trevorrow) از ساخت قسمت نهم فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) کناره‌گیری کرده است.  این کارگردان، یک سال ناهموار داشته است و آخرین فیلم او یعنی The Book of Henry (کتاب هنری) با نظرات بسیار منفی روبرو شد. این خبر تنها چند ماه پس از آن است که لوکاس فیلم، فیل لرد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) را جایگزین ران هووارد (Ron Howard)، کسی که در حال تکمیل مجموعه‌ی Han Solo است، کرده است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

ترورو به یک سمبل در جهان هالیوود تبدیل شده است. علی‌رغم موفقیت بزرگی که فیلم Jurassic Word (دنیای ژوراسیک) از این کارگردان در باکس آفیس داشت، نتوانست بر روی منتقدان تاثیر بگذارد و همچنین The Book of Henry واقعا یک رسوایی تمام عیار بود. برای کسانی که از بابت کارگردانی ترورو در دنباله‌ی Star Wars خوشحال نبودند، این گزارش از The Wrap می‌تواند خبر خوبی باشد.

دیزنی یک اعلامیه‌ی رسمی در مورد خروج ترورو از قسمت نهم فرانچایز Star Wars منتشر کرد و این همانطور که احتمالا انتظار داشتید رسمی و مقداری دوستانه است:

لوکاس فیلم و کالین ترورو در قسمت نهم فیلم Star Wars همکاری نخواهند کرد. کالین در توسعه‌ی این فرآیند بسیار فوق‎‌العاده بوده است اما همه‌ی ما به این نتیجه رسیدیم که دیدگاه هایمان در مورد این پروژه متفاوت است. ما برای کالین آرزوی موفقیت می‌کنیم و به زودی اطلاعات بیشتری از فیلم منتشر خواهد شد.

در ماه‌های اخیر شایعاتی مطرح شده است که بیان می‌کند لوکاس فیلم از رویکرد این کارگردان ناراضی است و احتمال دارد ترورو به زودی کنار گذاشته شود. ترورو در سال ۲۰۱۵ برای کارگردانی قسمت نهم این فرانچایز استخدام شد و از آن زمان تا بحال یک شمارش معکوس نا محسوس برای خروجش صورت گرفته است. البته ما مطمئن هستیم که ترورو آدم خوبی است اما کار او در Star Wars مردم را هیجان‌زده نخواهد کرد.

فصل نهم از فرانچایز پر طرفدار  Star Wars در سال ۲۰۱۹ به روی پرده‌ی سینما می‌رود. انتظار می‌رود لوکاس فیلم هرچه زودتر یک کارگردان دیگر پیدا کند. تا آن زمان مطمئن هستیم که اطلاعات بیشتری در مورد خروج ترورو خواهیم شنید.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.