کارگردان و نویسنده جدید فیلم Suicide Squad 2، رسماً معرفی شد

7 September 2017 - 19:00

استودیوی «برادران وارنر»، گوین اُکانر (Gavin O’Connor) را برای کارگردانی و نویسندگی فیلم Suicide Squad 2 «جوخه انتحاری ۲»، دنباله فیلم Suicide Squad «جوخه انتحاری» اثر دیوید آیر (David Ayer)، محصول سال ۲۰۱۶ میلادی، استخدام کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

گرچه فیلم «جوخه انتحاری» واکنش ضعیف منتقدان و بینندگان را به همراه داشت، اما فروش بالای آن در گیشه‌های جهانی، زمینه را برای ساخت دنباله آن فراهم کرد. استودیوی «برادران وارنر» مدت‌هاست که برنامه دارد دنباله این فیلم را به عنوان بخشی از جهان سینمائی دی‌سی مقابل دوربین ببرد، اما توسعه این پروژه با مشکلات زیادی از جمله مشخص نبودن کارگردان و نویسنده همراه بوده است.

بر اساس گزارش «ورایتی»، مقرر شده است که گوین اُکانر، علاوه بر نگارش فیلمنامه فیلم «جوخه انتحاری ۲»، کارگردانی آن را نیز به عهده بگیرد. علاوه بر این، در گزارش «ورایتی» آمده است که استودیوی «برادران وارنر» تصمیم دارد تا ساخت این فیلم را تا پایان سال ۲۰۱۷ میلادی آغاز کند؛ این در حالی است که گزارش‌های پیشین حکایت از این نکته داشتند که پروسه تولید «جوخه انتحاری ۲» تا سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز نخواهد شد. اینطور که پیداست، «برادران وارنر» در نظر دارد تا این فیلم را برای اکران در سال ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ میلادی آماده کند.

پیش از این نام‌هایی نظیر مل گیبسون (Mel Gibson) کارگردان Hacksaw Ridge «ستیغ هک‌سا» ، ژاومه کویت-سرا (Jaume Collet-Serra) کارگردان The Shallows «آب‌های کم‌عمق»، جاناتان لوین (Jonathan Levine) کارگردان Warm Bodies «بدن‌های گرم» و دنیل اسپینوزا (Daniel Espinosa) کارگردان Safe House «خانه امن» به عنوان گزینه‌های کارگردانی فیلم «جوخه انتحاری ۲» مطرح بود. گوین اُکانر برای کارگردانی و نویسندگی دنباله فیلم The Accountant «حسابدار» با نقش‌آفرینی بن افلک (Ben Affleck) نیز در نظر گرفته شده است.

استودیوی «برادران وارنر» پروژه‌های متعددی از جهان سینمائی دی‌سی را در دست ساخت دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم مستقل شخصیت جوکر، فیلمی با محوریت شخصیت‌های جوکر و هارلی کوئین (Harley Quinn) و همچنین Gotham City Sirens «افسونگران شهر گاتهام» اشاره کرد که مورد آخر، توسط دیوید آیر، کارگردان قسمت نخست سری «جوخه انتحاری» ساخته خواهد شد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.