یک سفینه‌ میلینیوم فالکون جدید در فیلم Han Solo وجود خواهد داشت

8 September 2017 - 16:52

این فیلم اسپین‌ آف که درباره‌ی هان سولوی جوان است، شامل تغییری در میلینیوم فالکون قدیمی خواهد بود و آن را در روزهای ابتدایی‌اش در فضا نشان خواهد داد. برای بعضی از طرفداران، وسایل نقلیه‌ی Star Wars «جنگ ستارگان» به اندازه‌ی شخصیت‌ها نمادین هستند، و فقط تعداد انگشت شماری از آنها به مشهوریت سفینه‌ی هان سولو هستند که به عنوان سریعترین تکه قراضه در کهشکان معروف است. با حضورش در چندین فیلم حماسی، فالکون در به‌ یاد ماندنی‌ترین صحنه‌های اکشن سری  نقش داشت که برای همیشه در قلب تماشاگران جا پیدا کرد و برای بار دیگر در ماه دسامبر در فیلم The Last Jedi «آخرین جدای» دیده خواهد شد که سعی حواهد کرد از کارهای قبلی‌اش مانند تعقیب و گریز در کمربند سیارکی و فرار از جاکو (Jakku)، پیشی بگیرد.

در سه‌گانه‌ی اصلی، هان صاحب فالکون بود و با مرگش در دنباله‌ی جدید، ری کاپیتان جدیدش خواهد بود. اما قبل از اینکه آنها فرماندهی را در دست بگیرند میلینیوم فالکون دارایی با ارزش فردی به نام لاندو کالریسیان (Lando Calrissian) بود که در آخر آن را در یک بازی به سولو باخت. ناگفته نماند که این سفینه در چندگانه‌ی Han Solo «هان سولو» ساخته‌ی ران هاوارد (Ron Howard) حضور خواهد داشت که در زمان عقب می‌رود تا اوایل داستان این قاچاقچی را نشان دهد. در میان موضوعاتی که به آن پرداخت خواهد شد، دیدار او با چیوباکا (Chewbacca) و البته برنده شدن سفینه‌ای که روزی آن‌را خانه خواهد خواند قرار دارند که البته در این پیش‌درآمد ظاهری متفاوت خواهد داشت.

به گفته سایت Making Star Wars، فالکون در فیلم Han Solo «هان سولو» کاملا نو و متعلق به لاندو خواهد بود. رنگ‌بندی سفینه نیز از رنگ‌بندی سیاه و سفید فیلم‌های قبلی متفاوت و جزئیات آبی بر روی رنگ سفید خواهد داشت. طرفداران همچنان شانس این را خواهند داشت که به لطف یک وسیله اضافی که کشتی را هم کمی درازتر میکند، فالکون را در حال حمل بار ببینند. این سایت همچنین ظاهر فالکون را با عکسی از Revenge of the Sith «انتقام سیث‌ها» مقایسه می‌کند.

با در نظر گرفت این که Han Solo «هان سولو» چندین سال قبل از A New Hope «امیدی جدید» – در سنین ۱۸ الی ۲۴ سالگی هان سولو – اتفاق خواهد افتاد عجیب نیست که میلینیوم فالکون هم جوان‌تر باشد. همان‌گونه که در فیلم‌های قبل دیده شد سفینه مقداری خرابی و فرسودگی را تجربه کرده است (در فیلم Empire Strikes Back «امپراطوری ضربه می‌زند» نیاز به تعمیر دارد) اما زمانی نو و به روز بوده. یکی از عکس‌های هاوارد از صحنه فیلمبرداری، لاندو را در حال سفر در حال سفر در ابرفضا نشان می‌دهد. پس ما می‌دانیم که فالکون صحنه‌های اکشنی را تجربه خواهد کرد. علاوه بر منطقی بودن حضور فالکون در خط داستانی، این یک بازاریابی زیرکانه است. زیرا شرکت‌هایی همچون لگو و هزبرو خواهند توانست اسباب بازی‌های جدیدشان را با طرح جدید بفروش برسانند. وقتی این این اسباب بازی‌ها به بازار بیایند می‌توانند برای کلکسیونرها یک آیتم ضروری باشند.

Lucasfilm در حال حاضر بر روی تبلیغاتشان برای The Last Jedi «آخرین جدای» تمرکز دارند و هنوز معلوم نیست که چه وقت تبلیغات مناسب برای Han Solo «هان سولو» را شروع خواهند کرد. امیدواریم شبهات از بین بروند و یک تیزر مناسب بحث‌ها درباره‌ی این پروژه مشکل‌دار را تغییر دهد. عکس‌های پشت صحنه‌ی هاوارد به عنوان ضربه‌گیر خوب عمل کرده‌اند. اما باز همه کنجکاوند تا با دیدن صحنه‌های درون فیلم کیفیت کلی آن را حدس بزنند. اگر Han Solo «هان سولو» به اندازه‌ای جذاب باشد که ساخت آن برای هاوارد جذاب بود، تماشاگران در ماه می بعدی بسیار سرگرم خواهند شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.