پوستر جدید فصل دوم سریال Stranger Things منتشر شد

9 September 2017 - 21:21

اخیرا پوستر جدیدی برای سریال Stranger Things «وقایع عجیب» منتشر شده است. این پوستر شباهت زیادی به پوستر فیلم The Evil Dead «مرده شریر» دارد و به‌گونه‌ای، می‌شود گفت که به آن فیلم ادای احترام کرده است. داستان سریال موفق Stranger Things که مربوط به شبکه‌ی نتفلیکس (Netflix) است، جنبه‌های بسیار گوناگون و مختلفی دارد؛ داستان این سریال یک جنبه‌ی ترسناک، یک جنبه‌ی علمی تخیلی، و یک جنبه‌ی رازآلود دارد، و همچنین این سریال یک فانتزی تاریک نیز است که همه‌ی این‌ها در قالب یک سریال سرگرم کننده جمع شده‌اند. بالاتر از هرچیز دیگری در این سریال، جالب است که سریال Stranger Things، بسیار به فرهنگ دهه‌ی ۱۹۸۰ عشق می‌ورزد، چه فیلم‌های این دهه، چه برنامه‌های تلویزیونی، یا کتاب‌ها، یا بازی‌های ویدئو و یا موسیقی مربوط به این دهه. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

از اوایل ماه گذشته، تبلیغات فصل دوم سریال Stranger Things، اغلب با همان ذهنیت دهه ۱۹۸۰ آن آغاز شده است، که شخصیت‌های داخل این سریال را، وارد دنیای هنر کلاسیک فیلم‌های ترسناک و علمی تخیلی آن دهه می‌کند. تاکنون پوسترهای این سریال، بر اساس طرح پوسترهای آثاری چون A Nightmare on Elm Street «کابوس در خیابان الم»، The Running Man «مرد فراری»، Alien «بیگانه» (که در سال ۱۹۷۹ منتشر شد) و فیلم Firestarter «آتش افروز» که از روی یکی از رمان‌های استیفن کنیگ (Stephen King) اقتباس شده بود، طراحی شده است.

اکنون، شبکه‌ی نتفلیکس، از طریق حساب رسمی شبکه‌ی اجتماعی سریال Stranger Things، پوستر جدیدی برای این سریال منتشر کرده است. این‌بار، این پوستر از روی اثر هنری کلاسیک سام ریمی (Sam Raimi)، یعنی فیلم The Evil Dead سال ۱۹۸۱، اقتباس شده است. فیلم The Evil Dead، فیلمی است که موفق شد تا بروس کمپبل (Bruce Campbell) را به جهان هنری معرفی کند، و موجب شد تا ریمی در آن یک مسیر شغلی را آغاز کند، تا در نهایت موفق به ساخت سه‌گانه‌ی Spider-Man «مرد عنکبوتی» را در دهه‌ی ۲۰۰۰ شود. شما در ادامه می‌توانید پوستر منتشر شده در حساب رسمی سریال Stranger Things، را مشاهده کنید:

این احتمال خیلی کم است که یکی از هیولاهای کانداریان (Kandarian) که مربوط به بخش Upside Down در دنیای این سریال است (یادداشت نویسنده: قسمت هشتم فصل اول این سریال نیز با همین عنوان است که به جهان زیرین که هیولاهای مختلفی در آن ساکن هستند اشاره می‌کند)، در این فصل حضور داشته باشد تا مردم شهر هاوکینز، در کنار دیگر هیولاهای حاضر در فصل دوم، با آن هیولاها نیز مقابله کنند (گرچه اگر واقعا این اتفاق بیافتد نیز چندان عجیب نیست زیرا در فصل اول فقط گوشه‌ای از دنیای این هیولاها به نمایش گذاشته شد). همچنین در تریلر فصل دوم این سریال، می‌شد موجودات غول‌پیکری را دید که در فاصله‌ی دور ایستاده‌اند و چندان مشخص نیستند، آن‌ها نیز ممکن است جزو هیولاهای حاضر در فصل دوم باشند.

البته که یک تئوری دیگر نیز وجود دارد، مبنی بر این‌که شخصیت ویل بایرز (Will Byers)، پس از اینکه در دنیای Upside Down در فصل اول این سریال گیر افتاد و شیطان‌ها او را به سمت فساد کشاندند، اکنون این احتمال وجود دارد که خودش یک تهدید و خطر به حساب بیاید. به هرحال هنوز باید صبر کنیم تا بفهمیم که در فصل دوم این سریال قرار است تا دقیقا چه اتفاقاتی رخ دهد، ولی حداقل با توجه به این پوستر که جدیدا منتشر شده است، می‌توان گفت که قرار است تا با فصل دوم، ترس بیشتری را نسبت به فصل پیشین این سریال، تجربه کنیم.

فصل دوم سریال Stranger Things، قرار است تا در تاریخ ۲۷ اکتبر، در شبکه‌ی نتفلیکس به نمایش گذاشته شود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.