فیلم جدید دراکولا به احتمال زیاد توسط کارگردان فیلم IT ساخته خواهد شد

9 September 2017 - 16:01

به نقل از Deadline استودیو Paramount Pictures حق ساخت دنباله‌ فیلم Dracul را از آن خود کرد و احتمال دارد که این فیلم توسط کارگردان فیلم IT یعنی اندی موشیتی (Andy Muschietti) ساخته شود. بنا بر گزارش‌ها دنباله این فیلم را یکی از افرادی که نسبت خانوادگی با نویسنده اصلی رمان، یعنی برام استوکر دارد، خواهد نوشت. فیلم Dracul می‌تواند همکاری دوباره‌ی موشیتی به همراه تهیه‌کنندگان فیلم یعنی باربارا موشیتی (Barbara Muschietti) و روی لی (Roy Lee) را به نمایش بگذارد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

Dracul در سال ۱۸۶۸ توسط داکر استوکر (Dacre Stoke) و جی.دی بارکر (J.D. Barker) نوشته شده بود و وقایع سال ۱۸۶۸ را روایت می‌کرد. برام استکر ۲۱ ساله به ملاقات فردی سنگدل و شیطان صفت می‌رود و در برجی تاریخی گیر می‌افتد و سپس با شتاب شروع به روایت وقایع‌ای که او را به این سو هدایت کردند، می‌کند.

رمان ترسناک Dracula در سال ۱۸۹۷ نوشته شده بود. داستان خون‌آشامی که از روی آن چندین و چند فیلم و نمایش تلویزیونی ساخته شد، که می‌توان از بین آن‌ها به فیلمی که در سال ۱۹۳۱ توسط استودیو Universal Pictures ساخته شد اشاره کرد که در آن بلا لوگوسی (Bela Lugosi) نقش‌آفرینی می‌کرد و بعد از آن در شش فیلم از این مجموعه در نقش دراکولا و یا افراد مرتبط به او نیز بازی می‌کرد. در نسخه سال ۱۹۵۸ که توسط استودیو Hammer Films ساخته شد، کریستوفر لی (Christopher Lee) نقش‌آفرینی می‌کرد. در سال ۱۹۹۲ نیز گری الدمن (Gary Oldman)، وینونا رایدر (Winona Ryder) و آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkin)‌ در فیلم دراکولا بازی می‌کردند، این فیلم نشان می‌داد که چگونه Vlad Țepeș درگیر عشقی شد که طرز تفکر و روش زندگی او را تغییر داد. فیلم Dracula: The Dark Prince در سال ۲۰۱۳ با درخشش لوک رابرتز (Luke Roberts) ساخته شد و در سال ۲۰۱۴ نیز استودیو Universal Pictures فیلم Dracula Untold را عرضه کرد که در آن لوک ایوانز (Luke Evans) به همراه سارا گدون (Sarah Gadon) و دامینیک کوپر (Dominic Cooper) نقش‌آفرینی می‌کردند. این خون‌آشام مشهور در عرصه انیمیشن و کامیک‌ها و حتی نمایش‌های رادیویی نیز ظاهر شده است.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.