جرد لتو به تیم بازیگری Blade Runner 2 پیوست

19 August 2016 - 21:00

در طول چند سال اخیر، جرد لتو در حرفه خود به صورت (Jared Leto) قابل توجهی اعتبار و محبوبیت کسب کرده است. این بازیگر محبوب در نقش‌های زیادی حضور یافته و موفقیت‌هایی را نیز به‌دست آورده است. حال خبر رسیده که جرد لتو در دنباله فیلم Blade Runner «بلید رانر» ایفای نقش خواهد کرد. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.  او در اوایل کار خود، در نقش‌های کوتاهی در فیلم‌هایی چون The Thin Red Line ،Fight Club و American Psycho ایفای نقش می‌کرد اما بازی او در فیلم Dallas Buyer’s Club در سال ۲۰۱۳ و کسب جایزه اسکار، باعث شد تا او بیش از پیش شناخته و مشهور شود.

بر اساس گزارشات سایت Variety، آخرین انتخاب لتو، حضور در فیلم Blade Runner 2 «بلید رانر ۲» است. بر اساس اخبار این سایت، هنوز نقش جرد لتو در دنباله این سری علمی تخیلی کلاسیک مشخص نشده است. با این وجود، پیوستن او به تیم بازیگری قوی این فیلم قطعی است. ستارگانی همچون هریسون فورد (Harrison Ford)، رایان گاسلینگ (Ryan Gosling)، رابین رایت (Robin Wright) و مکنزی دیویس (Mackenzie Davis) در فیلم Blade Runner 2 «بلید رانر ۲» ایفای نقش خواهند کرد.

دنباله این فیلم محبوب قدیمی که هنوز هم عنوان رسمی ندارد، توسط دنیس ویلنوو (Denis Villeneuv) ساخته خواهد شد. ویلنوو سابقه کارگردانی Sicario را در کارنامه خود دارد. ریدلی اسکات (Ridley Scott) این فیلم را تهیه‌کنندگی می‌کند. بدون شک حضور جرد لتو در دنباله این فیلم محبوب می‌تواند برای طرفداران خوشحال کننده باشد.

جرد لتو چندی پیش در فیلم Suicide Squad «جوخه انتحار» در نقش جوکر نقش آفرینی کرد که با بازخوردهای مختلفی هم همراه بود. بیش‌ترین جنجال در رابطه با نقش او در این فیلم، حول حذف سکانس‌های جوکر در نسخه نهایی فیلم است. تا جایی که لتو اعلام کرده بود که فکر می‌کنم صحنه‌های حذف شده جوکر در جوخه انتحار برای یک فیلم مجزا کافی باشد. او به تازگی هم در اقدامی عصبانیت خود از حذف سکانس‌هایش در جوخه انتحار را به صورت علنی اعلام کرد و خطاب به سازندگان فیلم عبارت “لعنت بهشون” را به زبان آورد.

فیلم Blade Runner 2 «بلید رانر ۲» برای اکران در ۶ اکتبر ۲۰۱۷ برابر با ۱۴ مهر ۹۶ برنامه ریزی شده است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.