اولین کلیپ مربوط به فیلم Blade Runner 2049 منتشر شد

11 September 2017 - 19:48

شرکت برادران وانر (Warner Bros)، اولین ویدئو مربوط به فیلم Blade Runner 2049 «بلیدرانر ۲۰۴۹» را منتشر کرد. عنوان این ویدئو، Bigger Than You «بزرگ‌تر از تو» است که شما می‌توانید در انتهای این پیام آن‌را تماشا کنید. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

برای کسانی که ممکن است اطلاعات زیادی درباره‌ی داستان این فیلم نداشته باشند؛ داستان این فیلم قرار است سی سال پس از اتفاقات نسخه‌ی قبلی Blade Runner اتفاق بیافتد. در این فیلم یک شخصیت جدید به نام کی (K)، با بازی رایان گاسلینگ (Ryan Gosling)، که یک افسر پلیس شهر لس آنجلس است، یک راز که برای مدت زیادی پنهان مانده بود را افشا می‌کند که این راز این قدرت را دارد تا جامعه را به هرج و مرج بکشاند. این کشف کی، او را به این سمت هدایت می‌کند که به دنبال ریک دکارد (Rick Deckard)، با بازی هاریسون فورد (Harrison Ford) بگردد که یکی از مامورین قبلی بوده است و اکنون برای سی سال است که ناپدید شده است.

در کنار رایان گاسلینگ و هاریسون فرود، در این فیلم بازیگران دیگری مانند، آنا د آرماس (Ana de Armas)، سیلفیا هوکس (Sylvia Hoeks)، رابین رایت (Robin Wright)، مک‌کنزی دیویس (Mackenzie Davis)، کارلا ژوری (Carla Juri)، لنی جیمز (Lennie James)، دیوید باتیستا (Dave Bautista)، ادوارد جیمز آلموس (Edward James Olmos)، جرد لتو (Jared Leto)، نیز حضور دارند.

این فیلم توسط دنیس ویلنوو (Denis Villeneuve) ساخته شده است و نویسندگان این فیلم نیز شامل همپتون فانچر (Hampton Fancher) و مایکل گرین (Michael Green) می‌شود. شخصیت‌های این فیلم براساس شخصیت‌های رمان ?Do Androids Dream of Electric Sheep «آیا ربات‌ها رویای گوسفندهای الکتریکی را می‌بینند؟» پردازش شده است که توسط فلیپ کی. دیک (Philip K. Dick) نوشته شده است. این فیلم توسط اندرو ای کاسو (Andrew A. Kosove)، برادریک جانسون (Broderick Johnson)، باد یورکین (Bud Yorkin)، و سینتیا یورکین (Cynthia Yorkin) تولید شده است. تهیه کنندگان اجرایی این فیلم نیز شامل ریدلی اسکات (Ridley Scott)، تیم گامبل (Tim Gamble)، فرانک گیسترا (Frank Giustra)، یال بادیک (Yale Badick)، وال هیل (Val Hill)، و بیل کارارو (Bill Carraro) می‌شوند.

فیلم Blade Runner 2049، قرار است تا از تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۷ در سینماها به نمایش گذاشته شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.