جسیکا چستین احتمالا در قسمت دوم فیلم IT حضور داشته باشد

12 September 2017 - 18:22

کارگردان فیلم It «این»، یعنی اندی موشیتی (Andy Muschietti)، علاقه دارد که جسیکا چستین (Jessica Chastain)، نقش بورلی مارش (Beverly Marsh) را در قسمت دوم فیلم It ایفا کند. در فیلم It که از این هفته در سینماها نمایش داده شده است و از یکی از کتاب‌های استیفن کینگ (Stephen King) با همین نام اقتباس شده است؛ سوفیا لیلیس (Sophia Lillis) نقش شخصیت بورلی مارش را ایفا می‌کند که تنها شخصیت زن در باشگاه بازنده‌ها (Losers Club) است. در سریال کوتاه مربوط به این رمان، که در سال ۱۹۹۰ پخش می‌شد، نقش بورلی در سنین بزرگسالی را، انت اوتول (Annette O’Toole) ایفا می‌کرد و سنین جوان‌تر او را نیز امیلی پرکینز (Emily Perkins) ایفا می‌کرد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

با این‌که فقط چند روز از شروع نمایش فیلم It می‌گذرد، این فیلم توانست رکوردهای قبلی را بشکند و در روز شروع نمایشش ۱۸۵ میلیون دلار از فروش جهانی‌اش به‌دست آورد. در همین روزهای اول فروش، اندی موشیتی درباره‌ی قسمت دوم این فیلم صحبت کرده است. این فیلم توانست در سال ۲۰۱۷، سومین فیلم پرفروش در روز اول نمایشش باشد و همچنین در روز اول نمایش، پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما در ژانر ترسناک باشد (قبل از این فیلم در ژانر ترسناک، فیلم Paranormal Activity 3 «اتفاقات فراطبیعی ۳» بوده است که در سال ۲۰۱۵ موفق شد به فروش ۵۲٫۶ میلیون دلاری دست پیدا کند). ولی اکنون موشیتی منتظر این نیست که ببیند این فیلم در نهایت چه میزان فروشی به‌دست می‌آورد و به جای این، چشمش به قسمت دوم این فیلم است و درحال برنامه‌ریزی برای آن است.

در طی یک مصاحبه با وب‌سایت وریتی (Variety)، جاستین کرول (Justin Kroll) که نویسنده‌ی این فیلم بود، این ایده را مطرح کرد که چستین گزینه‌ی خوبی برای بازی در نقش بورلی در قسمت دوم این فیلم است، زیرا او شباهت زیادی به لیلیس دارد. او در طی این مصاحبه گفت که:

من نمی‌دانم که آیا او قبول خواهد کرد یا نه؟ جسی یک بازیگر فوق‌العاده و یک دوست خیلی خوب است و من خیلی دوست دارم تا او نقش بورلی را ایفا کند. ولی هنوز خیلی زود است که این تصمیم را قطعی پنداریم.

او هم‌چنان ادامه داد و گفت:

او این فیلم را دوست دارد و به نظر می‌رسد که شرایط برای حضور او در قسمت دوم این فیلم محیا است، ولی هنوز باید کار کنیم تا بفهمیم که آیا این اتفاق خواهد افتاد یا خیر. برای بازیگران دیگری که قرار است تا در این فیلم حضور داشته باشند نیز گزینه‌های مختلفی داریم، ولی هنوز خیلی زود است که نام آن‌ها را اعلام کنیم.

اکنون اطلاعات خیلی کمی از قسمت دوم فیلم It در دسترس داریم، ولی با این وجود یک سری از اطلاعات این فیلم اعلام شده است. در یک مصاحبه دیگر نیز با وب‌سایت EW، موشیتی اعلام کرد که داستان قسمت دوم این فیلم قرار است تا در سنین بزرگسالی شخصیت‌های این فیلم اتفاق بیافتد و بازگشت به گذشته (فلش بک) در این فیلم نقش بسیار مهمی خواهد داشت، و این بدان معناست که بازیگران سنین کودکی شخصیت‌ها نیز قرار است تا همچنان در این فیلم حضور داشته باشند. ما هم‌چنین می‌دانیم که اوضاع برای مایک (Mike) قرار است تا تاریک‌تر شود، ولی هنوز معلوم نیست که داستان بورلی دقیقا چگونه خواهد بود (البته مطمئنا می‌شود براساس رمان این فیلم داستان را حدس زد).

چستین قبلا نیز با موشیتی همکاری داشته است. او در اولین فیلمی که موشیتی کارگردانی کرد، یعنی فیلم Mama «ماما» در سال ۲۰۱۳ حضور داشت. او همچنین گرایش جالبی به بازی در نقش‌های عجیب و غریب و پیچیده دارد. او در فیلم‌هایی مثل Zero Dark Thirty «سی دقیقه پس از نیمه‌شب»، Crimson Peak «قله‌ای به رنگ خون»، و فیلم The Help «کمک» چنین نقش‌هایی را ایفا کرده است. هنوز نمی‌شود به‌طور قطعی حضور چستین را در این فیلم پیش‌بینی کرد، ولی چستین حتما برای حضور در این فیلم، گزینه‌ی درستی را انتخاب خواهد کرد.

انتظار می‌رود که قسمت دوم فیلم IT، در سال ۲۰۱۹ در سینماها نمایش داده شود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.