نقش‌آفرینی لئو دی‌کاپریو در فیلم زندگی‌نامه استن لی

13 September 2017 - 09:00

طبق خبر منتشر شده توسط کتاب کامیک مارول، ظاهرا لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio) قرار است در فیلم استن لی (Stan Lee) بازی کند. لی چندین بار بخاطر حضور چشمگیرش در دنیای کتاب‌های کامیک مورد تحسین و قدردانی قرار گرفته است. دلیل اینکه چطور لی توانست در دنیای کتاب های کامیک برای خود اسم و رسمی دست و پا کند و چگونه توانست شخصیت‌ها و داستان‌هایی خلق کند که برای چندین دهه توانست خوانندگان کتاب‌های کامیک را به سر شوق آورد، او شخصی است که همانند بسیاری از کاراکتر‌هایی که خلق کرده یک ابر‌قهرمان است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

خارج از داستان نویسی برای کتاب‌های کامیک، لی حضور فعالی در فیلم‌های مارول دارد (فیلم‌های ساخت دنیای سینماتیک مارول و فیلم های دیگر استودیوها). علی‌رغم حضور در چندین فیلم، و برنامه تلوزیونی در طی این سال‌ها، به داستان زندگی لی هیچ‌گاه پرداخته نشده است. اکنون که قرار است داستان زندگی او در قالب فیلمی واقعی ساخته شود، لئوناردو دی‌کاپریو، برنده ی جایزه اسکار قرار است نقش او را در این فیلم بازی کند.

در طی رخداد Wizard World Nashville، لی ۹۴ ساله اعلام کرد که دی‌کاپریو در فیلم زندگی‌نامه اش ایفای نقش خواهد کرد:

باورتون بشه یا نه، با دی‌کاپریو راجع به این موضوع صحبت کردم. دی‌کاپریو همسایه منه و قبلا یه روز راجع به این مسئله صحبت کردیم. او به من گفت: خیلی خوب میشه اگه بتونم نقش تو رو بازی کنم. منم در جوابش گفتم که منم حتما بازی ات رو نگاه می‌کنم. باید مطمئن بشم که کسی که میخواد جای من بازی کنه حتما از پس این نقش بربیاد.

لی هم‌چنین فاش کرد که دی‌کاپریو طرفدار پروپا قرص مارول است: تمام دیوارهای خانه اش با پوسترهای مارول و چیزهای مربوط به اون پره. واقعا توی این زمینه سلیقه خوبی داره.

اسم دی‌کاپریو همین الان هم حول و هوش فیلم‌های کتاب های کامیک می‌چرخد. از آنجایی که برادران وارنر اعلام کرد که دوست دارد دی‌کاپریو به عنوان جوکر در فیلم مستقل جوکر ایفای نقش کند. نام‌های بزرگی پشت سر این پروژه قرار دارند؛ تاد فیلیپس (Todd Phillips) سازنده ی فیلم‌های The Hangover (خماری) و War Dogs (سگ‌های جنگی) قرار است به عنوان کارگردان و مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) به عنوان تهیه کننده بخشی از تیم مشهور این پروژه هستند. اسکورسیزی و دی‌کاپریو رابطه‌ی کاری بسیار خوبی در طی سالیان متمادی داشته‌اند و این خبر برای طرفداران دنیای دی سی هیجان‌انگیز خواهد بود، هرچند که احتمالات در واقع بنظر می‌رسد که تنها برای یک فیلم با بازی دی‌کاپریو صدق می کنند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.