برای لارسون از الآن هم عاشق کار کردن با مارول شده است

13 September 2017 - 15:48

با اینکه برای لارسون (Brie Larson) کار بر روی تولید Captain Marvel «کاپیتان مارول» را شروع نکرده، اما از الآن هم از طرز کار مارول خوشش آمده است. با سابقه‌ی کار بر روی تلویزیون و سینما برای ۲۰ سال، برای لارسون (Brie Larson) کارنامه‌ی شگفت‌انگیز خود را در این مدت حفظ کرده است که حضور در سریال‌های The United States of Tara «ایالات متحده‌ی تارا» و The League «انجمن» و فیلم‌های پرفروشی چون ۲۱ Jump Street «خیابان جامپ شماره ۲۱» و Trainwreck «فاجعه» بخشی از آن است. در مقابل فیلم‌های تجاری‌اش، وی در فیلمهای مستقلی مانند Short Term 12 نیز حضور داشته است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

اما حرفه‌ی برای لارسون (Brie Larson) در سال ۲۰۱۶ یک شبه به لطف درام آدم‌ربایی Room «اتاق» تغییر کرد. این فیلم برای او جوایز زیادی از جمله اسکار بهترین هنرپیشه زن را به ارمغان آورد و وی را در مرکز توجه هالیوود قرار داد. وی با انعطاف‌پذیری جدیدی که بدست آورد توانست توانایی این را داشته باشد که در حوزه‌های تجاری (Kong: Skull Island «کونگ: جزیره جمجمه») و مستقل (The Glass Castle « کاخ شیشه‌ای») حضور یابد.

اما بی شک بزرگترین تصمیم برای لارسون (Brie Larson) بعد از اسکار، قرارداد او برای ایفای نقش اصلی در فیلم ماجراجویی جدید دنیای سینمایی مارول، یعنی Captain Marvel «کاپیتان مارول» بود. در محاصبه‌ی جدیدش با THR، برای لارسون (Brie Larson) بیان کرد که با این که فیلم به وضوح یک پروژه‌ی تجاری است، آن‌ها قصد ندارند تا از چیزی که داستان فیلم را پیش می‌برد چشم‌پوشی کنند. به گونه‌ای، برای لارسون (Brie Larson) از بهترین‌ ویژگی‌های هر دو دنیای فیلم‌های تجاری و مستقل بهره می‌برد.

یکی از چیزهایی که مارول با آن مرا شگفت‌زده می‌کند این است که با این که آن‌ها کمپانی بزرگی هستند، در عین حال داستان‌هایشان شخصیت محور است و اهمیت زیادی به داستان‌های این شخصیت‌ها می‌دهند و متوجه این هستند که این فیلم‌ها استعاره‌ای از اتفاقاتی است که در زندگی واقعی خودمان اتفاق می‌افتد. بحث‌های زیادی درباره‌ی فیلم شده است و آن‌ها به چیزهای که من برای گفتن دارم اهمیت می‌دهند و خیلی مشارکتی عمل می‌کنند. این از تمام کارهایی که داشته‌ام متفاوت است که این عالیست.

این واقعیت که Captain Marvel «کاپیتان مارول» شخصیت محور است خبر خوشایندی برای طرفداران است که جزئیات کمی از فیلم می‌دانند. فیلم که کارگردانی آن مشترکا به عهده‌ی آنا بودن (Anna Boden) و رایان فلک (Ryan Fleck) است در دهه‌ی ۱۹۹۰ جریان دارد و شامل جنگ کری-سکرال (Kree-Skrull War) است. این کار هدفی بزرگ است اما اگر ستاره‌ی فیلم در ساخت آن دست داشته باشد، داستان فیلم قطعا شخصی خواهد بود.

علاوه بر برای لارسون (Brie Larson) در نقش کارول دنورز، دیدن دیگر شخصیت‌ها هنگام کمک کردن به روایت داستان کاپیتان مارول جالب خواهد بود. تا به حال فقط به نیک فیوری با بازی سموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) برای حضور در فیلم اشاره شده (البته این خبر به طور رسمی تایید نشده)، اما قطعا شخصیت‌های دیگری از دنیای سینمایی مارول در فیلم حضور خواهند داشت.

البته این بار اول نیست که برای لارسون (Brie Larson) برای کار کردن بر روی پروژه، اشتیاق از خود نشان داده است. وی قبلا اعلام کرد که چگونه قصد دارد تا میراث کاپیتان مارول را گرامی بدارد و این که چگونه می‌خواهد تا بر روی بخش انسانی دنورز تمرکز کند. پس این حیاتی است که وی و فیلمسازان هدفی مشترک داشته باشند تا بهترین برداشت از دنورز برای طرفداران ارائه دهند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.