X-Men: Dark Phoenix داستانی متفاوتی برای بیست در بر دارد

13 September 2017 - 17:00

نیکولاس هولت (Nicholas Hoult)، که با نقش بیست (Beast) در سری فیلم X-Men «مردان ایکس» شناخته می‌شود درباره‌ی نقش خودش در فیلم X-Men: Dark Phoenix «مردان ایکس: دارک فینکس» سخن گفت و بیان کرد که این بار «چیزی متفاوت» در انتظار این شخصیت است. فیلم که قرار است سال بعد پس از New Mutants «جهش‌یافتگان جدید» و Deadpool 2 «ددپول ۲» منتشر شود، فیلم اصلی بعدی در خط داستانی جهان مردان ایکس است و بر روی تیم مرکزی در مدرسه‌ی چارلز ایگزیویر برای جوانان با استعداد تمرکز دارد. در ادامه با سینما‌گیمفا همراه باشید.

فیلم قرار است داستان سری کلاسیک دارک فینکس را بازگویی کند، البته این بار به همراه شخصیت‌های بین کهکشانی بیشتر … با این‌که به گفته‌ی نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی فیلم، سایمون کینبرگ (Simon Kinberg) بیش از حد بین کهکشانی نخواهد بود. علاوه بر ادامه دادن داستان شخصیت‌های اصلی مردان ایکس، X-Men: Dark Phoenix «مردان ایکس: دارک فینکس» شخصیت‌های مورد علاقه طرفداران مانند جنیفر لاورنس (Jennifer Lawrence) در نقش میستیک، اوان پیترز (Evan Peters) در نقش کوئیک‌سیلور و احتمالا اولیویا مون (Olivia Munn) در نقش سایلاک را به پرده‌ی سینما برخواهد گرداند.

و البته نیکولاس هولت (Nicholas Hoult) نیز در نقش بیست (Beast) – نقشی که وی از زمان X-Men: First Class (مردان ایکس: کلاس اول) به عهده دارد – برخواهد گشت. در جشنواره‌ی فیلم تورنتو، نیکولاس هولت (Nicholas Hoult) با ET Canada درباره‌ی فیلم صحبت کرد و افشا کرد که ساخت فیلم کاملا تمام نشده است و او «چیزی متفاوت» را برای بیست (Beast) انتظار دارد.

این بار برای بیست (Beast) متفاوت است. و این بخشی از جذابیت ساخت فیلم برای من بود. سایمون کینبرگ (Simon Kinberg) که نویسندگی و کارگردانی این بار بر عهده او بود، ایده‌های عالی برای آینده شخصیت داشت، برای همین من هیجان زده بودم

وی توضیح بیشتری از این که این بار چه چیزهایی برای این شخصیت متفاوت خواهد بود نداد. و همچنین او در داستان اصلی دارک فینکس نقش خیلی مهمی نداشت، پس طرفداران باید حدس بزنند که چه چیزی برای این جهش‌یافته‌ی آبی بزرگ فرق خواهد کرد.

تا به حال، بیست (Beast) شخصیتی زجرکشیده بود، شخصی که از جهش اصلی‌اش متنفر بود و بیشتر وقت خود را صرف یافتن درمانی برای آن می‌کرد که در آخر نتیجه‌ی معکوس داد و او از فردی که فقط پاهای جهش‌یافته و متفاوت داشت به یک جانور آبی بزرگ از کامیک-بوک‌ها تبدیل شد. از آن موقع به بعد او ابزارهای دیگری برای سرکوب کردن جهش‌یافتگی‌اش استفاده کرد و به به نظر بالاخره که آن را قبول کرد.

حال طرفداران امیدوارند که این فصل از داستان بیست (Beast) او را به شخصیت اصلی کامیک‌ها نزدیک‌تر کند که فردی پیرتر و عاقل‌تر و از ظاهر عجیبش کاملا راضی است و در مدرسه ایگزیویر برای جهش‌یافتگان جوان به عنوان مربی عمل می‌کند. حال باید تا پاییز بعدی صبر کرد تا مطمئن شد، اما اگر بیشتر شبیه شخصیت اصلی باشد، نشانه‌ای عالی برای فیلم و آینده این شخصیت است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.