دختر کری فیشر برای بازی نقش ری در Star Wars 7 اقدام کرده بود

13 September 2017 - 20:15

بیلی لوورد (Billie Lourd)، دختر هنرپیشه‌ی درگذشته‌ی سری Star Wars «جنگ ستارگان»، کری فیشر (Carrie Fisher) افشا کرد که برای بازی در نقش ری در Star Wars: The Force Awakens «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» تست بازیگری داده است. امسال با فوت مادرش در ماه دسامبر پیش و مرگ مادربزرگ مادری‌اش، دبی رینولدر (Debbie Reynolds) در روز بعدش، سال سختی برای بیلی لوورد (Billie Lourd) بوده است. با سینماگیمفا همراه باشید.

با این حال بیلی لوورد (Billie Lourd) در عین حال با سخن گفتن درباره‌ی از دست دادن نزدکیانش در صحنه‌های عمومی مانند جشن جنگ ستارگان در ماه آپریل، که در آن یادواره‌ای برای فیشر (Carrie Fisher) را معرفی کرد، توانسته است با غم از دست دادن عزیزانش به خوبی کنار بیاید. همچنین به عنوان یک هنرپیشه‌ی مشغول بیلی لوورد (Billie Lourd) توانسته است وظایف خود را برای معرفی سریال‌هایی مانند American Horror Story: Cult «داستان ترسناک آمریکایی: فرقه» ،که خود در آن در کنار ریان مورفی (Ryan Murphy) کار می‌کند، انجام دهد.

البته معرفی بیلی لوورد (Billie Lourd) به عنوان هنرپیشه در سال ۲۰۱۵ با Star Wars: The Force Awakens «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» اتفاق افتاد که در آن نقش ستوان کونیکس (Connix) را در کنار نقش مادرش ژنرال لیا بازی می‌‎کرد. حال معلوم شده است که جی جی آبرامز (JJ Abrams) که یکی از نویسندگان Star Wars: The Force Awakens «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» و کارگردان آن بود (و به تازگی برای نویسندگی و کارگردانی Star Wars: Episode IX «جنگ ستارگان: قسمت ۹» استخدام شده است)، از بیلی لوورد (Billie Lourd) خواست تا برای نقش اصلی فیلم که بالاخره به دیزی ریدلی (Daisy Ridley) داده شد، تست بازیگری بدهد.

روز دوشنبه در محاصبه‌ای با الن دیجنرس (Ellen DeGeneres) در برنامه تلویزیونی The Ellen Show، بیلی لوورد (Billie Lourd) گفت که جی جی آبرامز (JJ Abrams) قبل از انتخاب هنرپیشه‌ی نقش ری، او را در نظر داشت، وی می‌گوید:

جی جی آبرامز (JJ Abrams) به من زنگ زد تا برای بازی در جنگ ستارگان بروم چون نمی‌توانست کسی را برای بازی در نقش اصلی پیدا کند. در آخر نیز دیزی ریدلی (Daisy Ridley) را پیدا کرد، که هنرپیشه‌ای باورنکردنی است – خیلی بااستعداد! اما من با این حال رفتم و در آخر جی جی آبرامز (JJ Abrams) نقشی کوچک با چند خط به من داد

بیلی لوورد (Billie Lourd) گفت که او هدف خود را پیدا کرده است زیرا او آرامش زیادی هنگام حضور در ست فیلم‌برداری Star Wars: The Force Awakens «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» احساس کرد. هنگامی که بیلی لوورد (Billie Lourd) تجربه‌اش را با مادرش به میان گذاشت از او تاییدیه شروع حرفه‌ی جدیدش را گرفت، او می‌گوید:

من بسیار هیجان‌زده بودم. من نمی‌دانستم که قرار است چه اتفاقی قرار است بیافتد و در آخر هم عاشقش شدم. من بطور عجیبی در حال خواندن آهنگ Jersey Boys (پسران جرسی) در ست بودم و واقعا احساس راحتی داشتم. به خانه برگشتم و مادرم گفت: «این خیلی عجیب است که اینجا راحت هستی؛ این یکی از ناخوشایندترین محیط‌ها در دنیاست. اگر اینجا راحتی، باید این کار رو کنی. … باید هنرپیشه باشی.»

با اینکه بیلی لوورد (Billie Lourd) با موفقیت سنت بازیگری خانواده‌اش را ادامه می‌دهد، اما بی شک این یک موقعیت تلخ و شیرین است. در حالی که در حال انجام کاری است که عاشق آن است، از جهتی دیگر او را در موقعتی قرار می‌دهد که باید ریشه‌های خانواده‌اش در بازیگری را در ملع عام به یاد آورد که با توجه به این که در طول کمتر از یک سال دو نفر از عزیزانش را از دست داده، کار سختی به نظر می‌رسد.

با این که بیلی لوورد (Billie Lourd) در Star Wars: The Last Jedi «جنگ ستارگان: آخرین جدای» در کنار کری فیشر (Carrie Fisher) که آخرین حضورش در سری است به ایفای نقش خواهد پرداخت. اما ممکن است در قسمت نهم نیز حضور داشته باشد به خصوص که باز هم جی جی آبرامز (JJ Abrams) سر کار آمده است. این کار می‌تواند یادبودی مناسب برای کری فیشر (Carrie Fisher) باشد که این سری ۴۰ سال پیش با بازی او در نقش پرنسس لیا شروع شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.