پوستر جدیدی از انیمیشن Coco رونمایی شد

14 September 2017 - 20:06

دو استودیو دیزنی وپیکسار پوستری را از انیمیشن جدید Coco عرضه کرده‌اند. این انیمیشن ماجرای پسری را روایت می‌کند که به سرزمین مردگان می‌رود. شما می‌توانید در انتهای متن پوستری را که به تازگی عرضه شده است، مشاهده کنید. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

داستان این فیلم درباره Miguel است، کسی که بر خلاف دیدگاه و مخالفت‌های خانواده‌اش در عرصه موزیک‌سرایی در پی آرزویش در این زمینه است و الگوی خود را Ernesto de la Cruz قرار داده است، او در حین چالش اثبات استعدادش در این زمینه، خود را در یک سرزمین رنگارنگ و گیج‌کننده پیدا می‌کند که همان سرزمین مردگان است که با چندین رویداد زنجیره‌ای و مرموز در آن مکان روبه‌رو می‌شود، او در بین راه با فردی حقه باز به نام Hector آشنا می‌شود که در حین سفر شگرف Miguel با او همراه است تا راز پنهان و مخفی خانواده‌ او را با همکاری یک‌دیگر دریابند.

صداپیشگان این انیمیشن عبارت‌اند از: آنتونی گنزالس (Anthony Gonzalez)، بنجامین برت‌ (Benjamin Bratt)، رنی ویکتور (Renée Victor)، افلیا مورگیا (Ofelia Murguía)، جیم کمیل (Jaime Camil)، سوفیا اسپینوسا (Sofía Espinosa)، لوییز والدز (Luis Valdez)، لمباردو بویار (Lombardo Boyar)، ادوارد جیمز الموس (Edward James Olmos)، آلانا اوباچ (Alanna Ubach)، سلنا لونا (Selene Luna)، آلفنزو آراو (Alfonso Arau) و چندی دیگر.

این فیلم توسط کارگردان انیمیشن Toy Story 3 یعنی لی آنکریچ (Lee Unkrich) و آدرین مولینا (Adrian Molina) کارگردانی شده است و تهیه‌کننده فیلم نیز دارلا اندرسون (Darla K. Anderson) است. انیمیشن Coco در تاریخ ۲۲ نوامبر امسال اکران خواهد شد.

آهنگساز انیمیشن Coco میشل جیاچینو (Michael Giacchino) است که سابقه برنده شدن جایزه اسکار را داشته و نیز در راستا آهنگسازی برای این فیلم با مولینا (Molina) و فرانکو (Franco) همکاری دارد، همچنین این نکته لازم به ذکر است، کامیلو لارا (Camilo Lara)‌ که از گروه موزیکال Mexican Institute of Sound است، در بخش‌هایی از آهنگ‌سازی این فیلم حضور داشته است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.